W najnowszym odcinku naszego biznesowego cyklu poruszymy tematy odkrywania swojej zawodowej lub biznesowe drogi, w połączeniu z doświadczeniami nowych technologii, relacji międzyludzkich i hiszpańskiego podejścia do budowania relacji.
Do tego odcinka zaprosiłem kobietę, która jest chyba jedną z najmłodszych gości w tym odcinku, ale bardzo zdecydowanie prowadzi swoją ścieżkę zawodową. Ma a swoim koncie współtworzenie kilku aplikacji, gdzie jedna z nich osiągnęła 1 krótkim czasie ponad 120k pobrań, była rentowna i podbiła serca klientów z USA Jednak jak to w życiu bywa projekt nie wytrzymał silnej konkurencji i obecnie nie ma już go na rynku. Nasz gość wierzy jednak, że wszystkie doświadczenia pomagają jej budować silne przekonanie, że idzie dobrą drogą.
Zapraszam serdecznie do 35 odcinka i rozmowy z Angelique Toque.
W dzisiejszym odcinku usłyszysz między innymi:
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Podejrzewam, że część z Was była nieco zaskoczona, że osoba należąca do pokolenia Z, w taki sposób odnosi się do korzystania z nowych technologii. Pełna świadomość wpływu na rozwój człowieka, szczególnie tego najmłodszego, pokazuje, że dzisiejsze społeczeństwo potrzebuje silnego głosu w sprawie nadmiernego wykorzystania ekranów. Musicie też przyznać, że hiszpańskie doświadczenia naszego gościa, pokazują, różnice mentalne i życiowe w wielu aspektach. Warto o tym pamiętać, jeśli planujecie bliżej przyjrzeć się temu rynkowi i dystrybuować tam swoje produkty. Nie jest bowiem powiedziane, że na wszystkich elementach trzeba się skupić jednakowo, ale w tym przypadku trzeba zastanowić się nad dwoma aspektami – gotowością do świadczenia usług o wysokim poziomie technologicznym oraz odpowiednim przygotowaniu językowym, Jeśli chcecie z powodzeniem pobijać obcy rynek umiejętność rozmowy po hiszpańsku, będzie niemalże konieczna.
Jeśli chcesz pojeachać na konferencję, by poznać trendy panujące w poaństwie środka, czyli Chinach – koniecznie zgłoś się po bonusowy bilet – dla pierwszych pięciu osób.
Na konferecji wystepują goście naszego podcastu: Elijah Whaley i tutaj nasza rozmowa: oraz Ashley G. Duanerock, a tutaj nasz rozmowa:
Sprawdź szczegóły wydarzenia pod linkiem:
Jaka jest IDEA podcastu?
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Postaramy się przybliżyć Wam historie, które pokazują jak należy podejść do budowania firmy bez względu na to, czy już teraz jesteśmy na rynku zagranicznym, czy do tego wyzwania się przygotowujemy. Działając jako firma trzeba bowiem budować wysokie standardy tam, gdzie tworzy się pierwsze relacje z klientem i tak naprawdę od tych relacji zależy bardzo dużo. Nie przedłużając tego wstępu zapraszam do 34 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Mariusz Łodyga, CEO i twórca marki Premium Consulting. w której doradza klientom, jak efektywnie wykorzystywać działania marketingowe, by przełożyły się na ich biznes.
W dzisiejszym odcinku usłyszysz między innymi:
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Mam nadzieję, że dzięki tej rozmowie uświadomiliście sobie, że nie należy lekceważyć siły strategicznych decyzji w firmie. Oczywiście zawsze trudno jest takie decyzje podjąć samemu, bo ocena status qou zawsze jest trudnym wyzwanie. Najlepiej w takiej sytuacji przeprowadzić ją z zewnętrzną firmą lub konsultantem, który wie w jaki sposób oceniać jakość naszych procesów biznesowych. Po drugie trzeba zawsze pamiętać, że właściwa diagnoza nie może zostać potraktowana jako subiektywna ocena, tylko jest to zbiór faktów, do których należy się odnieść, Jeśli nie czujecie się na siłach, by zmiany wdrożyć samemu konieczna będzie kolejna pomoc innych ekspertów, którzy z chirurgiczną precyzją zaimplementują rekomendacje w Waszej firmie. Pewne jest jedno, jako przedsiębiorcy zawsze musimy patrzeć w perspektywie przyszłości i szans jakie możemy zrealizować. To o czym nie można zapominać to strategia małych kroków i zmian w filozofii kaizen – małe uproszczenia i udoskonalenia mogą dawać ogromne rezultaty. Aha i jeszcze jedno – konkurencja – to słowo często przywołuje w nas dreszcze, warto jednak włożyć do głowy sobie takie hasło: Konkurencja jest dla mnie ważna, bo nie patrzę co robi, ale zastanawiam się co zrobić, by ona powtórzyła to po mnie.
Jaka jest IDEA podcastu?
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Dzisiejszy odcinek zmusi trochę Was, do tego by zacząć poważnie myśleć o tym, z kim właściwie chcemy rozmawiać prowadząc własny biznes. Nie zawsze jest bowiem tak, że po drugiej stronie siedzi partner, któremu możemy wprost powiedzieć, o co nam chodzi. Społeczeństwo Wielkiej Brytanii, to ludzie trochę skupieni na tym, jakie chcą osiągnąć wyniki i nie interesuje ich droga jaką trzeba pokonać. Trzeba tutaj wykazać się dobrą wolą oraz skoncentrować bardziej na operacyjnych rzeczach, które patrząc z punktu widzenia klienta są istotnym czynnikiem.
Jak zatem należy obchodzić się z takim klientem? Z odpowiedzią przychodzi nasz dzisiejszy gość, który od kilku lat prowadzi firmę z obszaru IT. Upodobali sobie szczególnie rynek brytyjski i tam też prowadzą bardzo aktywne działania sprzedażowo promocyjne. Z tego odcinka dowiecie się również.
W dzisiejszym odcinku usłyszysz między innymi:
Zapraszam do 33 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Konrad Weiske, CEO i Cofounder software house SPYROSOFT.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Czy Waszym zdaniem rynek brytyjski należy do wymagających? Wg. mnie do wyciągnięcia są dwie lekcje, które najbardziej przykuły moją uwagę. Po pierwsze: zbudowanie bardzo dobrej oferty usługowej skupiającej się na niszy. Rynek ten jest bardzo wyedukowany i nie ma sensu tworzyć nowych akcji edukacyjnych, Trzeba zwyczajnie wejść na ten rynek i zacząć sprzedawać. I tutaj trzeba pobrać lekcję drugą. Jeśli chcecie by efekty były widoczne w szybkim czasie trzeba posłużyć się lokalnymi pracownikami. Oni najlepiej znają rynek, zwyczaje i mentalność klientów. Bez tego nasza inicjatywa może spotkać się z niezrozumieniem ze strony potencjalnych klientów. Więc do dzieła!.
Jaka jest IDEA podcastu?
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Bardzo często myślę, o tym kiedy i co kliknąć spędzając dużo czasu w internecie. Jak marketer wiem, co się kryje za danym kliknięciem i zdaje sobie sprawę jaką machinę uruchamiamy takim jednym klikiem TO jak klocek domina jak już się ułoży to wtedy leci samo. W tej sytuacji warto zastanowić się na ile my pozwalamy mieć wgląd w nasze życie prywatne czy osobiste,
Problem,który dzisiaj poruszymy w podcaście wiąże się jednocześnie z bezpieczeństwem danych. Dlaczego trzeba być świadomym użytkownikiem sieci i jak korzystać z niego w firmie.
Porozmawiamy dzisiaj też o tym jak budować silny zespół, który można rozwijać na rynkach zagranicznych.
Z tego podcastu dowiecie się również:
Zapraszam do 32 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Piotr Korzeniowski, CFO spółkii Piwik PRO oraz software house CLEARCODE.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Przyznacie,żę Piotr ma naprawdę bardzo dobrze rozpracwane schematy współpracy z klientami. Wie doskonale jak oceniać ryzyko oraz siły , względem tao jak rokują na przyszłość. Wiedza o tym jak wchodzić na rynek USA, DACH oraz BeNELUX, całą pewnością Wam się przyda. Trzeb przyznać też, że rozwiązania które sugeruje Piotr są bardzo przemyślane. Jedyne czego nie robią zgodnego z zaleceniami to przeprowadzki.
Jaka jest IDEA podcastu?
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
W dzisiejszym świecie, to co najbardziej napędza biznes to nie sprzedaż. Wszyscy skupiamy się na sprzedaży tak bardzo, że bardzo często zapominamy o tym, jak bardzo liczy się, to co my chcemy przedstawić Klientom, a nie to zego klienci realnie potrzeują. Tak jest też właśnie z amerykańskim rynkiem, który z jednej strony jest najwięszym rynkiem świata, ale jets tez rynkiem najbardziej wymagającym. Właśnie dzisiaj dowiecie się jak przygotować się do pracy z klientami pochodzącymi z USA.
Cześć, witajcie w 31 odcinku InnaKulturaBiznesu. To jest ten odcinek, w którym wszystko, czego dowiecie się dzisiaj będzie dotyczyło rozwoju firmy na rynku zagranicznym.
Te 30 odcinków, które już za mną pozwalają mi spojrzeć z szerszej perspektywy na dotychczasowe tematy. W najbliższym czasie będę chciał przybliżyć Wam strategie i taktyki, wchodzenia na rynki zagraniczne w możliwie szybki sposób. To co liczy się w prowadzeniu firmy to pragmatyczne podejście i silne poczucie wpływu na tempo rozwoju biznesu. Z pewnością wiecie, że aby zdobywać nowe rynki trzeba podbijać serca nowych Klientów, albo wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom w najbardziej odpowiednim czasie. Dodatkowo, to co jest jeszcze bardzo istotne, to zrozumienie tego jak ważny jest proces obsługi klienta na etapie ofertowania. Jest to element, na który wpływ mają czynniki społeczne i kulturowe w danym kraju. By skutecznie docierać do Klientów trzeba poznać nie tylko ich naturalne potrzeby biznesowe, ale wiedzieć jakie procesy myślowe nimi kierują, by umieć prowadzić z nimi zrozumiały dialog.
Dzisiejszy odcinek podcastu będzie poświęcony w największym stopniu skutecznym taktykom zdobywania nowych kontraktów na rynku amerykańskim. Zmartwić jednak muszę tych słuchaczy, którzy oczekują kompleksowej wiedzy o całym rynku. Jak pewnie wiecie gospodarka USA jest najbardziej rozwiniętym rynkiem świata i mnogość usług oraz produktów, które na nim występują nie dają możliwości przedstawienia złotego środka, który pozwoli na wyznaczenie złotych zasad sprzedaży. Usłyszycie dzisiaj przede wszystkim jak rozpoczynać współpracę w sektorem b2b. W dużej mierze będą to też rady dla osób, ktróre realnie myślą o budowaniu swojego rynku w tym kraju. Pominiemy jednak aspekty logistyczne, bo mój gość zajmuje się głównie obszarem usługowym i kwestie eksportu nie w tej sytuacji nie mają racji bytu.
Ponadto będziecie mogli usłyszeć:
Zapraszam do 31 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Kaya Stattmiller, z Polka, która od 6 lat mieszka w San Francisco i pracuje na rzecz Klientów z cąłego świata.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Rynek amerykański to marzenie, co drugiego przedsiębiorcy. To taki ideał, do którego dąży się, by zbudować stabilne i przewidywalne przychody. Mam nadzieję, że strategie, które poruszyliśmy w dzisiejszym odcinku będą dla Was przydatne we wprowadzaniu Waszych pomysłów na amerykański rynek. Ze swojej perspektywy muszę Wam powiedzieć, że dwie rzeczy utkwiły mi najbardziej w pamięci. Lekcja pierwsza, czyli myślenie o realnych potrzebach Klientów i wskazywanie im tego w jaki sposób nasza usługa bądź produkt jest w stanie pomóc w rozwoju ich biznesu. Uważam, że to kluczowy aspekt na każdym rynku i w każdej, i to co rzeczywiście blokuje firmy przed sprzedażą, to właśnie brak przedstawionych korzyści podcza oferowania naszego rozwiązania. Lekcja druga. Zacznij sprzedawać i powtarzać dobre nawyki ze swojego rynku i przenoś je na rynek zagraniczny. Nie sprawdzisz w inny sposób, czy Klienci będą chcieli Twoją usługę w takiej formule, czy ej dopóki tego im nie zaoferujesz.
Jaka jest IDEA podcastu?
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Bardzo często w ostatnim czasie spotykałem się z opiniami dotyczącymi tego, jak podchodzić do kwestii budowania pozytywnych przekonań u Klientów. Chodzi o to by maksymalnie skrócić czas potencjalnego Klienta na weryfikację naszej wartości, jako firm, którą dajemy rynkowi. Jak się okazuje nie jest to wcale takie proste w dzisiejszym otoczeniu konkurencyjnym. Oferta, którą mamy jako firma najprawdopodobniej jest propozycją, którą mają inni, i potrzeba tylko kilka godzin czasu na to by znaleźć podobne usługi. Kluczowy moment zaczyna się wtedy, kiedy Klient podejmuje ryzyko oparte na zebranych opiniach i faktach dostarczonych przez firmę i rozpoczyna współpracę z daną firmą. Czy wiecie jak bardzo wymagający jest ten proces? A czy zdawaliście sobie sprawę co może przyspieszyć weryfikację i wpłynąć na zbudowanie zaufania?
Cieszę się, że rozpoczynam ten odcinek, bo jest w nim sporo dobrych emocji oraz informacji, które mogą Wam przybliżyć ten format jeszcze bardziej. Kiedy prawie dwa lata temu powstał pomysł na ten format, bałem się trochę czy uda mi się dowieźć prawdziwą wartość dla słuchaczy. Trochę intuicyjnie, trochę na podstawie researchu budowałem świadomość tego czego możecie jako słuchacze oczekiwać. Po kilku odcinkach już przekonałem się, jak będzie wyglądał ten format – i tak zostało do dzisiaj. tempo powstawania odcinków w tym roku wzrosło do dwóch miesięcznie i sprawiło to, że podcastem urósł dotychczas o 5 razy do roku poprzedniego. Cieszy mnie ten fakt, bo wdać, że tematy nieoczywiste i trudniejsze do przyswojenia też mają rację bytu. Jest to trochę jeszcze awangardowa grupa słuchaczy, ale zaangażowana w poznawanie coraz to nowszych faktów. Mam nadzieję, że kiedy dobrniemy do 50 nagrania, będziemy mogli rzeczywiście być dumni z wkładu w budowanie edukacji o polskiej gospodarce.
A o czym będzie dzisiaj? Jak zdążyliście we wstępie usłyszeć, przybliżymy dzisiaj temat budowania wartościowych firm, które muszą w dobie dzisiejszej konkurencyjności walczyć o uwagę Klienta. Tak naprawdę, jedyne czego musicie być pewni to fakt, że to nie prowadzicie firmę, ale o Wasi klienci ją prowadzą dostarczając Wam środków finansowych na realizację Waszych planów. Jeśli szybko przekonacie się w jaką grę trzeba dzisiaj grać szybko uznacie, że dialog z Klientem jest o wiele cenniejszy niż narzucanie mu swojego zdania.
Dzisiejszy odcinek będzie połączeniem wiedzy jak budować firmę od podstaw,, z takim zaangażowaniem i mocną analizą, dzięki której liczenie wzrostów firmy odbywać może się kwartalnie z satysfakcjonującymi wynikami. Porozmawiamy też, o tym skąd u osób, które kilka lat są dopiero w Polsce potrzeba budowana nowej firmy i jak się odnaleźli w polskich realiach. Będzie też o tym jak budować technologiczne firmy i dbać o zespół ludzi, którzy ją tworzą oraz czy marketing jest realnie pogrzebny wszystkim firmom?
W tej rozmowie będziecie mieli okazję usłyszeć m.in.:
Zapraszam do 30 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Sergey Butko, z pochodzenia Ukrainiec, który w Polsce współtworzy , jako founder i CMO zespół callpage.io, usługę w Saas, która umożliwia szybki kontakt klienta z firmą.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Często w mediach możecie spotkać informacje o coraz to nowszych firmach, które zaczynają wchodzić w nowe projekty biznesowe. Określają się jako firmy technologiczne. Ich wizja to bycie founderem lub prezesem firmy, która będzie dostarczała wyjątkowe rozwiązania dla niezliczonej rzeszy Klientów. Firmy takie określają się mianem start-upów. jak pokazują doświadczenia nie jest łatwo zbudować firmę, która z fazy prototypowania wejdzie w fazę zarabiania na swoich usługach. Jedynym i najważniejszym przesłaniem jest proste hasło: zacznij sprzedawać swoje usługi lub produkt do jak największej liczby Klientów. Sprzedawaj i sprzedawaj, Niech Klienci dowiedzą się jak dobry jest Twój produkt, a im większa liczba klientów się przekona tym szybciej zdobędzie firm ewangelistów, którzy będą promować za darmo firmę i poleca ją wszystkim dookoła strategii jest można by rzec prosta, ale realizacja tego systematycznego i żmudnego zadania już taka łatwa nie jest.
Dzisiejszy odcinek powinien Wam moim zdaniem uświadomić, że nie ma czegoś takiego jak trudny rynek. Jest on po prostu złożony i trzeba się dostosować do zasad gry, które na nim panują. Im szybciej nauczymy się jak w te grę grać tym łatwiej będzie nam zaliczać kolejne poziomy doświadczenia i będziemy mogli chwalić się dobrymi efektami tej pracy. Druga lekcja może być ważniejsza. Buduj swoją firmę z ludźmi, którzy wiedzą jaki jest Twój cel oraz jak bardzo im ufasz. Daj im się realizować i wyznacz im pole odpowiedzialności. Zobaczysz jak szybko docenią Twoje zaufanie.
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Jak często zastanawialiście się nad tym, czy budowanie silnych relacji ma wymiar większy niż tylko personalne kontakty z innymi osobami? Kiedy ostatnio poza życiem biznesowym świadomie staraliście się zbudować jakąś relację w niewymuszony sposób? Dla doświadczonych właścicieli biznesów temat jest bardzo oczywisty, jednak Ci którzy dopiero wchodzą w tematy biznesowe muszą wiedzieć, że długofalowa praca nad biznesem wymaga również skupienia uwagi na relacjach w szerszej perspektywie.
Przyznam się Wam szczerze, że już dawno chodził mi po głowie właśnie taki odcinek. Chciałem jednak trochę odczekać i zbudować na tyle biznesowy styl, by część słuchaczy, która czeka na kolejne odcinki czuła, że to nie jest bardzo ciężki i nieatrakcyjny temat. Kiedy jakiejś pół roku temu trafiłem na jedną ze słuchaczek tego podcastu i wymieniliśmy się kilkoma opiniami od razu wiedziałem, że prędzej czy później trafi ona na łamy tego podcastu. Jak się później okazało, moje przekonania, co do wyboru osoby były strzałem w dziesiątkę.
Dzięki temu w pewien lipcowy dzień nagraliśmy świetną rozmowę którą za chwilę będziecie mieli okazję posłuchać.
Poruszyliśmy tematy z obszaru globanej gospodarki, wpływu międzynarodowych konfliktów na przedsięwzięcia biznesowe, współpracy instytucji rządowych z pomysłami biznesowymi oraz kwestie zmian jakie zachodzą w procesach rozwoju technologicznego i ich odniesienia do społeczeństwa.
Dowiecie się również z tej rozmowy,
Jak wiedza o międzynarodowych wydarzeniach pomaga budować lepszy biznes, co potrzebne jest do zbudowania strategii rozwoju Państwa na arenie globalnej i kto ma wpływ na jej kształt, jak wpływać na makro gospodarkę, jak globalizacja wpływa realnie na lokalne przedsiębiorstwa, zy są sektory gospodarki wolne od zmiennych globalnych, co daje prowadzenie międzynarodowych rozmów handlowych, jakie powinno być nasze podejście w sytuacji poważnych inwestycji zagranicznych w naszym kraju?
W tej rozmowie będziecie mieli okazję usłyszeć m.in.:
Zapraszam do 29 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Katarzyna Rybka – Iwańska, aktualnie pracująca w Ambasadzie Polski w Izraelu, pracownik polskiego MSZ -tu, wykładowczyni akademicka, oraz blogerka i początkująca podkasterka.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Myślę,że ta rozmowa powinna dać Wam sporo nowych przemyśleń, dotyczących wielu spraw związanych z budowaniem globalnego biznesu. Dla mnie nigdy nie wydawało się to prostym wyzwaniem, ale jak mogliście usłyszeć, już niejednokrotnie budowanie globalnych marek ma miejsce w Polskiej rzeczywistości, Tu teraz. Mój gość potwierdza, że wiele sytuacji międzynarodowych nie musi nas bezpośrednio dotykać byśmy musieli odczuwać skutki działań na drugiej półkuli. Czasami prawo wspólnoty ekonomiczno gospodarczej jaką jest UE bardzo mocno daje się nam we znaki, ale świadczy to o tym, że nie żyjemy w odosobnionym na szerszą skalę świecie. Budowanie skutecznej strategii rozwoju firmy na rynkach zagranicznych to proces wieloetapowy i jego charakter uzależniony jest w dużym stopniu od branży w jakiej działamy. Pamiętać trzeba również o tym, że nie każdy biznes ma rację bytu w innym państwie. Nie tylko zależy to od lokalnego prawa, ale również wpływów politycznych, poziomu lokalnej gospodarki oraz tradycji, która w niektórych państwach mono ogranicza budowanie trwałych relacji handlowych.
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Nie od dziś wiadomo, że aby budować biznes z długofalowymi celami trzeb wziąć pod uwagę kilka czynników. Zaczynając od wielkości rynku, dynamiki jego zmian, warunków społeczno-politycznych, a kończąc na najważniejszym punkcie jakim są relacje osobowe. Rozwijanie biznesu to przede wszystkim umiejętność pracy z ludźmi oraz szukania porozumienia i wypracowywania skutecznych wzorców zachowań. Jak się okazuje w handlowaniu liczy się w dużym stopniu doprowadzenie do modelu win-win, czyli miejsca, w którym wiemy, że partner też jest zwycięzcą. Już dzisiaj przekonacie się, w jakim kraju liczy się to najbardziej?
Kilka miesięcy temu odezwał się do mnie bardzo doświadczony manager, który ma na swoim koncie liczne udane sukcesy zawodowe w obszarze zarządzania i wdrażania odważnych decyzji biznesowych dla top managementu. Pomyślałem sobie, że to może być inspirująca bardzo ciekawa rozmowa, szczególnie, że ów gość był także ekspatem i przebywał w bardzo wielu krajach jako pracownik. Poznawał kulturę i mentalność sfery biznesowej od środka, gdyż z nimi wzrastał, żył i dzielił się swoimi doświadczeniami.
Swoje największe osiągnięcia zdobywał w obszarze transportu i logistyki, przez co ma bardzo szerokie spojrzenie na współpracę międzynarodową, gdyż jak się domyślacie handel bez transportu nie istnieje.
W tej rozmowie będziecie mieli okazję usłyszeć m.in.:
Zapraszam do 28 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu, w którym porozmawiam z Christophem Szakowskim, doświadczonym managerem,przedsiębiorcą i Mananig Partnerem w http://www.logconeast.com.
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
W wielu sytuacjach powtarzają się te same wyzwania, które mogą zostać wyeliminowane już na etapie planowania. Jak mogliście również zauważyć z perspektywy mojego gościa, doświadczenia zdobywane na różnych rynkach obfitują w umiejętność strategicznego oraz długofalowego myślenia, które zdecydowanie może się przydać każdemu, kto planuje biznesowy maraton. Doświadczenia mojego gościa są też jednym z takich jakby to nazwać pakietów know-how, których nie sposób wynieść z uczelni. Biznes ten lokalny jak i ten globalny w moim przekonaniu udaje się przetrwać tym osobom, które ewidentnie są w stanie łączyć bardzo wiele umiejętności szerokiego patrzenia na zjawiska, które są dookoła i które trzeba integrować, modyfikować dostosowywać do warunków panujących w danym kraju.
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Dzisiejszy biznes mimo, że jest coraz bardziej zdigitalizowany to oparty jest no konieczności utrzymywania relacji. Jednym z dowodów, który potwierdza tę tezę jest fakt organizowania konferencji i meetupów, które są bardzo dobrym miejscem spotkań. Poza kluczową i pierwotną rolą, jaką jest zdobywanie wiedzy oraz poszerzanie kompetencji, to co jest ważne, to spotkanie z drugim człowiekiem, czyli networking. To gdzie zastosowanie ma technologia, dowiecie się w dzisiejszym odcinku?
Ostatnio zastanawiałem się czym różni się klasyczny przedsiębiorca od osoby, która pracuje na etacie. Myślę, że to co najbardziej ich od siebie różni to poziom odpowiedzialności i umiejętność, albo zdolność do podejmowania ryzyka. Taka jest też dzisiaj historia mojego gościa, a można rzec, że jest imponująca.
Będziecie mieli okazję posłuchać tego jak zmieniać swoją drogę zawodową,
Zaczynał od pracy jako geodeta, lecz kiedy stwierdził, że to nie to postanowił wejść w branżę it od zaplecza. Najpierw stał się poszukiwaczem, swojego miejsca na rynku pracy, przez osobę od pozyskiwania pierwszych klientów do mało rozpoznawalnej aplikacji, a kończąc na zostaniu CEO firmy, która dostarcza aplikację obsługującą najważniejsze wydarzenia rządowe w USA, eventy noworoczne w RPA, czy wyjątkowe wydarzenia w Ameryce Południowej.
Porozmawiamy między innymi o tym:
Zapraszam do 27 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu, w którym porozmawiam z Adrianem Czyczerskim, przedsiębiorcą i CEO Meeting Aplication.
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Wydaje nam się, że jesteśmy bezpieczni. Jak się okazuje, bezpieczeństwo w transakcjach biznesowych to temat, który owiany jest mitami i często poruszany w sytuacji nagłych i ogromnych wycieków danych. Świadomość statystycznego Kowalskiego, czy Dyzmy biznesu jest jednak nie zadowalająca. Co zrobić, aby ustrzec się przed niepotrzebnymi stratami lub jak uniknąć narażenia swoich danych na wyciek. A może nie chcesz handlować swoimi danymi w zamian za bezpłatny dostęp do treści?
Zastanawiałem się jakie dzisiaj przygotować dla Was słowa wstępu i przyznam, że nie było to takie łatwe, bo dzisiejszy gość w miarę tego jak zgłębialiśmy się w coraz to bardziej wnikliwe pytania odkrywał przede mną różne pokłady swojej biznesowej i prywatnej ekspresji. I tak sobie pomyślałem, że ten odcinek będzie jednak w tym biznesowym cyklu dość ważny. Poruszymy w nim bowiem zagadnienia, które nie często słyszy się na publicznym forum, ale bardzo chętnie odkrywamy i poznajemy takie treści w kontakcie personalnym. Myślę, że ta dzisiejsza rozmowa i jej treść, była możliwa, dzięki temu, że mój gość jest bardzo otwartym człowiekiem. Świetnie łączy techniczne umiejętności z komunikacją międzyludzką. Wyciska z dnia, wszystkie minuty i pozostawia tylko “kwadrans” na nudę. Trochę się śmieję, bo faktycznie to ich nie ma. Prowadzi bowiem kilka firm i zajmuje się doradzaniem biznesom w rozwoju ich usług, dbając w dużym stopniu o zabezpieczenie i gwarancję spokoju w świecie IT.
Porozmawiamy między innymi o tym:
Zapraszam do 26 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu, w którym porozmawiam z Dawidem Bałutem, przedsiębiorczym i ambitnym cyber ochroniarzem biznesów, które rozwijają się w sieci.
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Musicie przyznać, że jest to zdecydowanie jeden z najdłuższych odcinków jakie do tej pory się ukazały. W moim przekonaniu jednak, czas który poświęciliście na tę rozmowę, może dać Wam kilka wartościowych wskazówek, w którym kierunku podążać rozwijając własną firmę, projekty za które jesteście odpowiedzialni oraz będziecie mogli inaczej spojrzeć, na wszystkich, którzy Was otaczają. Zdecydowanie jednym z takich elementów, który do mnie trafił to patrzenie na wszystko, co mamy zamiar robić z intencją. Czyli świadomością celu jaki, chcemy zrealizować i co nam z tego pozostanie, jaką ubogacimy siebie, bądź innych. Jeżeli takiej wartości nie ma w transakcjach, to warto się zastanowić, czy wszystko robimy dobrze. Drugi wniosek, jaki mi się nasunął to konieczność bycia czujnym i świadomym, tego co nas otacza. Niestety, ale nasze interesy w dużej mierze, nie są interesami innych partnerów. Trzeba zawsze szukać kompromisów i wchodzić w relacje, które mogą przynosić dobro wspólne.
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com