Bardzo często w ostatnim czasie spotykałem się z opiniami dotyczącymi tego, jak podchodzić do kwestii budowania pozytywnych przekonań u Klientów. Chodzi o to by maksymalnie skrócić czas potencjalnego Klienta na weryfikację naszej wartości, jako firm, którą dajemy rynkowi. Jak się okazuje nie jest to wcale takie proste w dzisiejszym otoczeniu konkurencyjnym. Oferta, którą mamy jako firma najprawdopodobniej jest propozycją, którą mają inni, i potrzeba tylko kilka godzin czasu na to by znaleźć podobne usługi. Kluczowy moment zaczyna się wtedy, kiedy Klient podejmuje ryzyko oparte na zebranych opiniach i faktach dostarczonych przez firmę i rozpoczyna współpracę z daną firmą. Czy wiecie jak bardzo wymagający jest ten proces? A czy zdawaliście sobie sprawę co może przyspieszyć weryfikację i wpłynąć na zbudowanie zaufania?
Cieszę się, że rozpoczynam ten odcinek, bo jest w nim sporo dobrych emocji oraz informacji, które mogą Wam przybliżyć ten format jeszcze bardziej. Kiedy prawie dwa lata temu powstał pomysł na ten format, bałem się trochę czy uda mi się dowieźć prawdziwą wartość dla słuchaczy. Trochę intuicyjnie, trochę na podstawie researchu budowałem świadomość tego czego możecie jako słuchacze oczekiwać. Po kilku odcinkach już przekonałem się, jak będzie wyglądał ten format – i tak zostało do dzisiaj. tempo powstawania odcinków w tym roku wzrosło do dwóch miesięcznie i sprawiło to, że podcastem urósł dotychczas o 5 razy do roku poprzedniego. Cieszy mnie ten fakt, bo wdać, że tematy nieoczywiste i trudniejsze do przyswojenia też mają rację bytu. Jest to trochę jeszcze awangardowa grupa słuchaczy, ale zaangażowana w poznawanie coraz to nowszych faktów. Mam nadzieję, że kiedy dobrniemy do 50 nagrania, będziemy mogli rzeczywiście być dumni z wkładu w budowanie edukacji o polskiej gospodarce.
A o czym będzie dzisiaj? Jak zdążyliście we wstępie usłyszeć, przybliżymy dzisiaj temat budowania wartościowych firm, które muszą w dobie dzisiejszej konkurencyjności walczyć o uwagę Klienta. Tak naprawdę, jedyne czego musicie być pewni to fakt, że to nie prowadzicie firmę, ale o Wasi klienci ją prowadzą dostarczając Wam środków finansowych na realizację Waszych planów. Jeśli szybko przekonacie się w jaką grę trzeba dzisiaj grać szybko uznacie, że dialog z Klientem jest o wiele cenniejszy niż narzucanie mu swojego zdania.
Dzisiejszy odcinek będzie połączeniem wiedzy jak budować firmę od podstaw,, z takim zaangażowaniem i mocną analizą, dzięki której liczenie wzrostów firmy odbywać może się kwartalnie z satysfakcjonującymi wynikami. Porozmawiamy też, o tym skąd u osób, które kilka lat są dopiero w Polsce potrzeba budowana nowej firmy i jak się odnaleźli w polskich realiach. Będzie też o tym jak budować technologiczne firmy i dbać o zespół ludzi, którzy ją tworzą oraz czy marketing jest realnie pogrzebny wszystkim firmom?
W tej rozmowie będziecie mieli okazję usłyszeć m.in.:
Zapraszam do 30 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Sergey Butko, z pochodzenia Ukrainiec, który w Polsce współtworzy , jako founder i CMO zespół callpage.io, usługę w Saas, która umożliwia szybki kontakt klienta z firmą.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Często w mediach możecie spotkać informacje o coraz to nowszych firmach, które zaczynają wchodzić w nowe projekty biznesowe. Określają się jako firmy technologiczne. Ich wizja to bycie founderem lub prezesem firmy, która będzie dostarczała wyjątkowe rozwiązania dla niezliczonej rzeszy Klientów. Firmy takie określają się mianem start-upów. jak pokazują doświadczenia nie jest łatwo zbudować firmę, która z fazy prototypowania wejdzie w fazę zarabiania na swoich usługach. Jedynym i najważniejszym przesłaniem jest proste hasło: zacznij sprzedawać swoje usługi lub produkt do jak największej liczby Klientów. Sprzedawaj i sprzedawaj, Niech Klienci dowiedzą się jak dobry jest Twój produkt, a im większa liczba klientów się przekona tym szybciej zdobędzie firm ewangelistów, którzy będą promować za darmo firmę i poleca ją wszystkim dookoła strategii jest można by rzec prosta, ale realizacja tego systematycznego i żmudnego zadania już taka łatwa nie jest.
Dzisiejszy odcinek powinien Wam moim zdaniem uświadomić, że nie ma czegoś takiego jak trudny rynek. Jest on po prostu złożony i trzeba się dostosować do zasad gry, które na nim panują. Im szybciej nauczymy się jak w te grę grać tym łatwiej będzie nam zaliczać kolejne poziomy doświadczenia i będziemy mogli chwalić się dobrymi efektami tej pracy. Druga lekcja może być ważniejsza. Buduj swoją firmę z ludźmi, którzy wiedzą jaki jest Twój cel oraz jak bardzo im ufasz. Daj im się realizować i wyznacz im pole odpowiedzialności. Zobaczysz jak szybko docenią Twoje zaufanie.
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com