Hiszpański temperament, czyli budowanie relacji w świecie technologii – Angelique Toque

POSŁUCHAJ:

Hiszpański biznes jest zgoła inny od tego, który jest w naszych głowach. Mimo tego, że to kraj europejski to sposób podejścia do wielu elementów biznesowej układanki jest czasami, aż nadto zadziwiający. Szybka egzekucja, produktywność, efektywność – to słowa obce. Zastanawiające  przygotowanie do międzynarodwej współpracy pod kątem językowym może być w pierwszej chwili czynnikiem utrudniającym współpracę. Hiszpanie mają jednak w sobie ten czar, który sprawia, że zostajesz przez nich zauważony i wiesz, że jako rozmówca jesteś w centrum uwagi.

Prawdziwe relacje w świecie technologii.

W najnowszym odcinku naszego biznesowego cyklu poruszymy tematy odkrywania swojej zawodowej lub biznesowe drogi, w połączeniu z doświadczeniami nowych technologii, relacji międzyludzkich i hiszpańskiego podejścia do budowania relacji.
Do tego odcinka zaprosiłem kobietę, która jest chyba jedną z najmłodszych gości w tym odcinku, ale bardzo zdecydowanie prowadzi swoją ścieżkę zawodową. Ma a swoim koncie współtworzenie kilku aplikacji, gdzie jedna z nich osiągnęła 1 krótkim czasie ponad 120k pobrań, była rentowna i podbiła serca klientów z USA Jednak jak to w życiu bywa projekt nie wytrzymał silnej konkurencji i obecnie nie ma już go na rynku. Nasz gość wierzy jednak, że wszystkie doświadczenia pomagają jej budować silne przekonanie, że idzie dobrą drogą.
Zapraszam serdecznie do 35 odcinka i rozmowy z Angelique Toque.

W dzisiejszym odcinku usłyszysz między innymi:

  1. Kim jesteś i czym zajmujesz się zawodowo?
  2. Dlaczego rzuciłaś studia i postanowiłaś tworzyć technologiczne produkty? Czy dyplom nie jest w dzisiejszym świecie jakimś argumentem dla potencjalnych zatrudniających?
  3. Jesteś z pokolenia Z, czyli posiadasz umiejętności i sposób myślenia inny do ludzi, którzy z komputerem spotkali się dopiero na pierwszych lekcjach informatyki w podstawówce?
  4. Jak to wpłynęło na Twoje zainteresowania?
  5. Jak zaczęły się Twoje pierwsze doświadczenia a tworzeniem aplikacji i do jakiego etapu udało się Tobie dotrzeć?
  6. Co jest najważniejsze w procesie tworzenia takich produktów/ usług? Jak zbudować coś, z czego będą chcieli korzystać miliony osób?
  7. Ostatnio często przebywasz w Hiszpanii. Jaki jest to kraj patrząc z perspektywy zwykłego użytkownika? Bardzo się różnimy od siebie w kwestii korzystania z zasobów internetu, codziennego życia, podejścia do edukacji i przedsiębiorczości?
  8. Jak Hiszpanie podchodzą do nawiązywania nowych relacji biznesowych? Internet, spotkania osobiste, kluby biznesowe, konferencje?
  9. Jakie są ich ulubione sposoby budowania sieci kontaktów? Które media społecznościowe w biznesie wiodą tam prym?

Zapraszam, bardzo serdecznie!

Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

Edukuj hiszpański rynek i buduj dobre relacje.

Podejrzewam, że część z Was była nieco zaskoczona, że osoba należąca do pokolenia Z, w taki sposób odnosi się do korzystania z nowych technologii. Pełna świadomość wpływu na rozwój człowieka, szczególnie tego najmłodszego, pokazuje, że dzisiejsze społeczeństwo potrzebuje silnego głosu w sprawie nadmiernego wykorzystania ekranów. Musicie też przyznać, że hiszpańskie doświadczenia naszego gościa, pokazują, różnice mentalne i życiowe w wielu aspektach. Warto o tym pamiętać, jeśli planujecie bliżej przyjrzeć się temu rynkowi i dystrybuować tam swoje produkty. Nie jest bowiem powiedziane, że na wszystkich elementach trzeba się skupić jednakowo, ale w tym przypadku trzeba zastanowić się nad dwoma aspektami – gotowością do świadczenia usług o wysokim poziomie technologicznym oraz odpowiednim przygotowaniu językowym, Jeśli chcecie z powodzeniem pobijać obcy rynek umiejętność rozmowy po hiszpańsku, będzie niemalże konieczna.

Marketing to CHINA

Jeśli chcesz pojeachać na konferencję, by poznać trendy panujące w poaństwie środka, czyli Chinach – koniecznie zgłoś się po bonusowy bilet – dla pierwszych pięciu osób.
Na konferecji wystepują goście naszego podcastu: Elijah Whaley i tutaj nasza rozmowa:  oraz Ashley G. Duanerock, a tutaj nasz rozmowa:

Sprawdź szczegóły wydarzenia pod linkiem:

https://marketing2china.eu/

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:

Soundcloud lub na iTunes

Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com