Dzisiejszy odcinek zmusi trochę Was, do tego by zacząć poważnie myśleć o tym, z kim właściwie chcemy rozmawiać prowadząc własny biznes. Nie zawsze jest bowiem tak, że po drugiej stronie siedzi partner, któremu możemy wprost powiedzieć, o co nam chodzi. Społeczeństwo Wielkiej Brytanii, to ludzie trochę skupieni na tym, jakie chcą osiągnąć wyniki i nie interesuje ich droga jaką trzeba pokonać. Trzeba tutaj wykazać się dobrą wolą oraz skoncentrować bardziej na operacyjnych rzeczach, które patrząc z punktu widzenia klienta są istotnym czynnikiem.
Jak zatem należy obchodzić się z takim klientem? Z odpowiedzią przychodzi nasz dzisiejszy gość, który od kilku lat prowadzi firmę z obszaru IT. Upodobali sobie szczególnie rynek brytyjski i tam też prowadzą bardzo aktywne działania sprzedażowo promocyjne. Z tego odcinka dowiecie się również.
W dzisiejszym odcinku usłyszysz między innymi:
Zapraszam do 33 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu. Moim i Waszym gościem jest Konrad Weiske, CEO i Cofounder software house SPYROSOFT.
Zapraszam, bardzo serdecznie!
Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.
Pozdrawiam,
Kamil Zarębski
Czy Waszym zdaniem rynek brytyjski należy do wymagających? Wg. mnie do wyciągnięcia są dwie lekcje, które najbardziej przykuły moją uwagę. Po pierwsze: zbudowanie bardzo dobrej oferty usługowej skupiającej się na niszy. Rynek ten jest bardzo wyedukowany i nie ma sensu tworzyć nowych akcji edukacyjnych, Trzeba zwyczajnie wejść na ten rynek i zacząć sprzedawać. I tutaj trzeba pobrać lekcję drugą. Jeśli chcecie by efekty były widoczne w szybkim czasie trzeba posłużyć się lokalnymi pracownikami. Oni najlepiej znają rynek, zwyczaje i mentalność klientów. Bez tego nasza inicjatywa może spotkać się z niezrozumieniem ze strony potencjalnych klientów. Więc do dzieła!.
Jaka jest IDEA podcastu?
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:
Soundcloud lub na iTunes
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com