Wiemy jak bardzo ważne i restrykcyjne są procedury, od których zależy ludzkie życie. Specjalistyczne słownictwo, ekspercka wiedza i zdolność do samodoskonalenia. Takie atrybuty mają nasi tłumacze medyczni. Sukces w tłumaczeniach medycznych to wiedza i doświadczenie naszych ekspertów, w tym lekarzy.
Identyfikujemy potrzeby rynku, który wymaga precyzyjnego podejścia do technologii jednej z największych branż na świecie. Specyfika tłumaczeń tego typu jest na tyle duża, że wymaga indywidualnego podejścia do projektu. Z sukcesem wspieramy największych na rynku.
Sektor finansowy i prawny jest ze sobą spójny na wielu poziomach. Specyfika tego rynku w tłumaczeniach nie jest mocno skomplikowana, ale wymaga literalnego podejścia do każdego tłumaczenia. Tłumacz w tym przypadku musi być perfekcyjny. Często jest mistrzem rzemiosła, nie artystą.
Dzisiejszy świat nasycony jest nowymi technologiami. Nie ma miesiąca, bez którego globalne marki nie wprowadzałyby do obrotu kolejnej wersji produktu, który ma ułatwić nam codzienne życie. Ponadto nadchodzi czas Internet of Things, dlatego tłumaczenia tekstów z tej branży to czysta przyjemność poznawania.
Tłumaczenia dla wielu branż wykonują najlepiej kobiety-tłumaczki. W tej sytuacji realizacja takich usług to radość. Zagadnienia związane z tą branżą to głównie opisy produktów, a także informacje o najnowszych trendach i stylizacjach na dany sezon. Jesteśmy na czasie, lubimy być modni!
Techniczne tłumaczenia to nie tylko domena mężczyzn. Specyficzna terminologia oraz zaawansowane, złożone procesy produkcyjne muszą być opisane w sposób prosty i zrozumiały, ale jednocześnie ekspercki. Wiemy, dlaczego stworzenie prostej instrukcji jest trudniejsze niż jej tłumaczenie.
Wymiana handlowa to temat, który od zarania dziejów powodował zacieśnianie relacji międzyludzkich. Jeśli człowiek zrozumie swoją naturę i zgłębi psychologię procesu zakupowego to pozna klucz do sprzedaży. Wiemy jak dopasować słowa, które muszą być idealne do sytuacji.
Klienci nie lubią reklam, ale bez nich nie byłoby handlu. My wiemy, że wiedza o strategiach marketingowych i sprzedażowych to jak stare dobre małżeństwo. Jeśli nie ma popytu, to podaż jest zbędna. Tłumaczenia z tej dziedziny to trochę ekonomii, psychologii, artyzmu i inżynierii.