Runet i reszta świata, czyli co warto wiedzieć przed wejściem na wschodni rynek – Konstantin Kanin
Act and be yourself, or how to become a business expert? Dorie Clark
Sprzedaj wszystko, czyli jak nie handlować w biznesie – Barbara Piasek
Taktyki wpływu, czyli jak udowodnić wartość biznesową wirtualnej marki – Artur Kurasiński
Uparty jak dzięcioł, czyli jak małe kroki dają wielkie efekty – Mateusz Tarczyński
Brand for Millennials, czyli jak projektować markę modową z potencjałem – Magdalena Urban
Strategie lidera, czyli jak myśleć skutecznie, by stworzyć globalny biznes – odpowiada Greg Albrecht
Szybcy i wściekli, czyli jak seryjnie zdobywać klientów na globalnym rynku – odpowiada Daniel Kędzierski
Artysta i sztuczna inteligencja, czyli wywiad z Rahimem Blak
Ekonomia szczęścia, czyli życie w Indiach i Birmie – wywiad z Karolem Kopańko