Pogromczynie make-upu, czyli jak podbijać kosmetyczne imperium świata – Ewa Dudzic – Filaseta
BAAS in theUSA, czyli jak budować najnowsze technologie – Jacek Malinowski
Daleki Wietnam, czyli jak gospodarczo radzi sobie kraj ze złożoną kulturą – Jean Jacques Mielecki
Rekorodowy Hongkong, czyli jak zdobyć finansowego giganta? Kasia Urbaniak
Aura Doliny Krzemowej, czyli jak przetrwać startupową szkołę biznesu? Sylwia Górajek
[EN]Chinese copyright, or how to grow the market in the second global economy – A. G. Dudanerok
Chinese copyright, or how to grow the market in the second global economy – A. G. Dudanerok
Spełnione obietnice, czyli jak budować nietylko międzynarodowe relacje w biznesie? Marek Jankowski
Legalny hacking, czyli jak sprzedawać globalnie będąc programistą – Grzegorz Mąkosa
The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China – Elijah Whaley