Artysta i sztuczna inteligencja, czyli wywiad z Rahimem Blak

Artysta i sztuczna inteligencja, czyli wywiad z Rahimem Blak

Kiedy czytamy na pierwszych stronach gazet lub portali biznesowych o sukcesach polskich firm na rynku zagranicznym, w naszych umysłach pojawia się często pytanie: jak oni to zrobili? Kiedy we wszystkich mediach pojawiają się nagle te same twarze, które odpowiadają na setki pytań o przepis na sukces, łapiemy powietrze w zachwycie lub staramy się szukać prawdziwej drogi. Globalna ekspansja polskich marek jest możliwa. Jaką wybrać drogę na starcie?

Organizacja firmy jest jednym z tematów, który może przyprawić o ból głowy z kilku powodów. Nie jest ważne, czy mamy wdrożone certyfikacje, jeden z najnowszych modeli zarządzania kadrą, czy może idziemy na żywioł i na bieżąco oceniamy możliwości firmy. Czym jest organizacja turkusowa?

Kiedy szukamy możliwości rozwoju swojej firmy idziemy w daleko pojęte strategie ekspansji, które są oparte na skutecznych rozwiązaniach, ale wypracowanych głównie przez liderów rynku i to jakiś czas temu. A jeśli jesteśmy firmą technologiczną możemy na takich opracowaniach polegać?  Czy rozwiązaniem jest szukanie własnej ścieżki?

Zaczynając prowadzenie firmy, nie myślimy często o tym jak ją budować w perspektywie lat, nie pracujemy nad biznesem tylko w biznesie, szczególnie w przypadku mniejszych firm. Większość czasu spędzamy na poszukiwaniu klientów i pracy nad bieżącymi zleceniami.  Jak zatem podejść do tematu rozwoju firmy? Zarówno od strony budowy zespołu, rozwoju know-how oraz możliwości poszerzania rynku, na którym działamy?

Prowadząc firmę wykorzystujemy coraz bardziej Internet i jego zasoby. Wysyłamy maile, tworzymy strony internetowe, korzystamy z aplikacji Saas oraz możemy monetyzować swój biznes tworząc platformy e-commerce.  Czy poruszając się w świecie digital mamy coraz bardziej obawiać się takich pojęć jak big data oraz AI? Czym są gigantyczne zbiory danych oraz jak sztuczna inteligencja ma pomagać rozwijać oparty o model e-commerce.?

Zapraszam do wysłuchania 8 odcinka podcastu Inna kultura biznesu, w którym rozmawiam z Rahimem Blak, artystą social media oraz współtwórcą click community oraz edrone.

POSŁUCHAJ:

W ósmym odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

  1. Kim jest Rahim Blak i czym się zajmuje?
  2. Czym jest e-crm oraz czym różni się od klasycznych crm-ów?
  3. Czy właściciele sklepów internetowych potrafią budować relacje z klientem?
  4. Jak od zera budować świadomość i przewagę w sektorze b2b, jako startup?
  5. Jak różnice kulturowe oraz ograniczenia np. językowe wpływają na rozwój firm na rynku międzynarodowym?
  6. Czy podobne ograniczenia występują zarówno w branży b2c oraz b2b, czy występują jakieś różnice?
  7. Jak w kilku korkach zaplanować wyjście na rynek zagraniczny? Czy potrzebne są środki inwestora, czy można rozwijać się organicznie?
  8. W jaki sposób warto podejść do promowania firmy, czy marka osobista może w tym pomóc?
  9. Czym jest big data, sztuczna inteligencja i jak one pomagają w biznesie? Czy ich możliwości są w jakiś sposób ograniczone?
  10. Czy sztuczna inteligencja może naruszyć dobre osobiste internautów? Gdzie postawić zdrowe granice?
  11. Czym jest RODO i jakie ma konsekwencje dla właścicieli sklepów internetowych?
  12. Jak budować przewagę konkurencyjną w spółkach technologicznych?
  13. Czy w dostarczanych rozwiązaniach IT, usługa może być dostępna tylko w języku angielskim, czy warto tłumaczyć też na inne języki?
  14. Jakie trendy będą obecne w branży e-commerce i big data?
  15. Jak jest rola chatbotów w procesie zakupów komunikacji z Klientem i w perspektywie możliwości zakupów przez Messengera?
  16. Jakie książki, które wywarły na nim wrażenie poleca Rahim Blak?

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com