Brand for Millennials, czyli jak projektować markę modową z potencjałem – Magdalena Urban

Brand for Millennials, czyli jak projektować markę modową z potencjałem   Magdalena Urban

Jak myślisz, czy marka, którą tworzysz ma dobrze przemyślane wszystkie elementy? Jeśli takiej analizy trudno Ci dokonać na własnym przykładzie, możesz też pomyśleć o Twoich ulubionych markach, z których korzystasz i im przyjrzeć się bliżej. Zdradzę Ci jedną myśl, która jest standardem w wielu dziedzinach życia i gospodarki, a pozwoli Ci odkryć czym jest prawdziwy sens marki. Chcesz wiedzieć jaką? Koniecznie posłuchaj tego odcinka.

Budowanie całkowicie nowej marki jest bardzo wymagającym zadaniem. Mówiąc prawdę, jest to proces, który obejmuje wiele aspektów z dziedziny marketingu, zarządzania, psychologii, socjologii – to jak chcemy zaprojektować markę oraz ile wysiłku włożymy w jej przygotowanie będzie miało kolosalne znaczenie na późniejsze aspekty związane z jej wdrażaniem. Trzeba przemyśleć i przygotować naprawdę wiele rzeczy, które mają znaczenie na poszczególnych etapach. W rozmowie z Magdaleną poruszymy zagadnienia związane m.in. z ich pomysłem na rozwój marki, jak sezonowość produktu może wpłynąć na sprzedaż produktów i jak temu zaradzić, jak zaprojektować markę, by się wyróżniała i do kogo ją skierować, jak rozwiązywać problemy różnic kulturowych, które wpływają na modę i styl życia, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę międzynarodową, jak skalować markę produktów tradycyjnych,których dystrybucja jest jednym z największych barier, czy trendsetterzy, influencerzy, czyli osoby, które są opiniotwórcze w sieci to jedyna droga promocji marki w branży fashion oraz kilka pomysłów jak rozwijać markę modową globalnie.
Porozmawiamy też o inspiracjach książkowych, personalnych i filmowych.

Drugą dziesiątkę moich rozmówców otwiera kolejna kobieta – Magdalena Urban. Odważna kobieta, która postanowiła stworzyć nową markę w branży fashion – Urban Legend. To nowa marka strojów kąpielowych, która w założeniu ma bardzo przemyślane koncepcje i promuje bardzo naturalny styl życia.

Zapraszam Kamil Zarębski

W 11-tym odcinku podcastu poznasz odpowiedzi na pytania:

  1. Skąd wziął się pomysł na stworzenie takiej marki? Dlaczego stroje kąpielowe?
  2. Urban Legend to stroje kąpielowe. Jest to produkt sezonowy.
    Jaki jest pomysł na rozwijanie marki?
  3. Jakie obawy pojawiły się przy projektowaniu marki? Jak wyróżnić markę i wyznaczyć grupę docelową?
  4. Kanony kobiecego piękna na świecie się różnią. Jak podchodzić do tego zagadnienia, przy projektowaniu odzieży?
  5. Co trzeba wiedzieć, by zacząć budować markę w klasycznym świecie, w tym przypadku mocno konkurencyjnym świecie fashion?
  6. Czy skalowanie biznesu sprzedając produkty fizyczne jest trudniejsze myśląc o trudnościach logistycznych? Jak sobie z tym radzić?
  7. Czy trendsetterzy są jedyną słuszną drogą promocji marki fashion w tej grupie docelowej?
  8. Jak kreatywnie podchodzić do ekspansji międzynarodowej?
  9. Książka, która warto przeczytać.
  10. Osoba, która trzeba obserwować w social media.
  11. Serial, dla którego warto poświęcić czas.

Zapraszam Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

  • Magdalena Nowak

    <3