Hiszpański temperament, czyli budowanie relacji w świecie technologii – Angelique Toque
Marketing strategiczny, czyli co trzeba wiedzieć przed globalną ekspansją? Mariusz Łodyga
Agent IT od Brytyjczyków, czyli jak podbić europejską stolicę finansów? Konrad Weiske
Tajemniczy analityk, czyli jak znaleźć niszę na globalym rynku? Piotr Korzeniowski
Amerykański sen, czyli jak zdobyć Klientów na pierwszym rynku świata – Kaya Stattmiller
Szybki wzrost, czyli jak zaprojektować biznes i przyciągnąć inwestorów? Sergey Butko
Taktyki dyplomacji, czyli jak powinien myśleć przedsiębiorca o globalizacji? Katarzyna Rybka-Iwańska
Doświadczony ekspata, czyli jak rozwijać międzynarodowe kontakty biznesowe? Ch. Szakowski
Zdigitalizowany event, czyli jak stworzyć najlepszą aplikację do obsługi wydarzeń? Adrian Czyczerski
Cyber efektywność, czyli jak złamać umysł hackera i pracować mądrzej – Dawid Bałut