Pogromczynie make-upu, czyli jak podbijać kosmetyczne imperium świata – Ewa Dudzic – Filaseta

Pogromczynie make upu, czyli jak podbijać kosmetyczne imperium świata   Ewa Dudzic   Filaseta

Prosty produkt w świecie piękna.

Jestem jednym z tych osób, które jeśli nie wiedzą, jak coś działa, to chcę to poznać od podszewki. Są tego plusy i minusy, ale jeden aspekt jest zdecydowanie in plus. Masz pewność, że zrobiłeś wszystko ze swojej strony, co mogłeś i masz pewność, że nikt tego nie zepsuje. Są jednak takie momenty i takie sytuacje biznesowe w życiu, że nie zawsze od nas wszystko zależy. Historia, którą dzisiaj usłyszycie, jest jedną z takich opowieści. Pokazuje, że nie liczy się tylko i wyłącznie produkt lub usługa, ale osoba lub osoby, które realizują właśnie dane przedsięwzięcie.

Będzie o tym, jak młode kobiety z niewielkim bagażem wiedzy o międzynarodowych rynkach oraz kilkuletnim doświadczeniem biznesowym postanowiły wyjść naprzeciw wyzwaniu z makijażem. Właściwie to z jego usuwaniem. Wymyśliły na to prosty sposób. Wykorzystując specjalnie zaprojektowaną rękawiczkę, po namoczeniu w wodzie można zmyć całą “tapetę” – mówiąc kolokwialnie.
Historia będzie o tym, skąd wziął się pomysł, który potem został przekuty w tak zaskakujący biznes.

Porozmawiamy między innymi o tym:

  • Ile czasu trwało testowanie produktu, zanim można go wprowadzić na rynek?
  • Co trzeba zrobić, by przekonać inwestora do naszego pomysłu?
  • Czy innowacyjny, ale prosty produkt ułatwia sprzedaż?
  • Jak zacząć sprzedawać na masową skalę? Kto Wam pomagał w promocji produktu?
  • Jak się  buduje skalowalność sprzedaży takiego produktu?
  • Czy przekonanie do siebie jest tak ważne, jak przekonanie do produktu?
  • Jakie największe wyzwania stoją przy poszerzaniu swojego asortymentu na rynkach zagranicznych?
  • Co jest potrzebne w budowie marki na innych rynkach? Jakie elementy są niezbędne?
  •  Jak zmienia się biznes w miarę wzrostu? Co zmienia się w głowach?Czy apetyt wciąż rośnie tak samo, czy trzeba zmieniać się w ramach tego, jak zmieniają się inni?
  • Co warto doceniać we współpracy z Klientami biznesowymi z innych krajów?

Zapraszam do 25 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu, w którym porozmawiam z Ewą Dudzic-Filasetą, przedsiębiorczą kobietą i współzałożycielką firmy Phenicoptere oraz marki GLOV

Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz lub udostępnij je dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Strategia, praca i determinacja.

Czy wg. Was bycie przedsiębiorcą, to chęć zmieniania świata w pewnym wymiarze? Czy to częściej potrzeba szukania nowych na rynku rozwiązań, których sami nie mamy? Jak bardzo liczy się poszukiwanie własnego miejsca i udowodnienie tego, na czy nasz pomysł jest dobry. Myślę, że przykład Ewy oraz Moniki, pokazuje, że równie co ciężka praca ważna jest determinacja i wiara w to co, czemu się poświęcamy do końca. Jest bardzo dużo, różnych książek, poradników i sztuczek, które mają nas nauczyć jak zrobić dobry i dochodowy biznes. Z perspektywy rozmów z 25-cioma zaangażowanymi mniej lub bardziej w biznes widzę jedną spójną cechę, która pomaga im realizować swoje cele. To przekonanie, że wartości, jakie dostarczają swoim Klientom poprzez produkty i usługi jest dla nich nadrzędnym celem. Realnie chcą pomagać ludziom, dla których pracują.
Myślę, że warto zadać sobie takie pytanie na tym etapie, w którym aktualnie jesteśmy.
To wielkie wyzwanie budować produkt lub usługę z przekonaniem, że jest on bardzo dobry.
Najlepsze. A jak Wy budujecie swoją firmę?

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:

Soundcloud lub na iTunes

Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

ZOBACZ TEŻ:

Pogromczynie make upu, czyli jak podbijać kosmetyczne imperium świata   Ewa Dudzic   Filaseta
Pogromczynie make upu, czyli jak podbijać kosmetyczne imperium świata   Ewa Dudzic   Filaseta