Polskie firmy coraz bardziej i coraz częściej zastanawiają się nad ekspansją na rynki zagraniczne. Są tacy, którzy pozostają na tym etapie, bo brakuje im przekonywujących argumentów, które będą katalizatorem do rozpoczęcia działań. A to właśnie działania są istotne z punktu widzenia biznesu. Jest jeszcze coś bardzo ważnego. Jeśli damy sobie zielone światło na ekspansję zagraniczną warto przeanalizować czy chcemy być poddostawcą, czy budować raczej własną markę. To istotny czynnik, który identyfikuje firmę w umysłach konsumentów. Kolejno jest pytanie o, to czy Twoja marka ma być typowo polska czy globalna. Czy znasz za i przeciw dla jednego i drugiego? Kiedy globalne podejście to must have dla biznesowego być, albo nie być. Czym są właściwie marki?
W dzisiejszym odcinku poruszymy zagadnienia związane właśnie z marką i jej świadomym rozwojem, a wnioski z niej płynące mają skłonić Was do szybkiej analizy sytuacji obecnej oraz podjęcia odpowiednich decyzji. Gościem dzisiejszego odcinka jest ekonomista, człowiek marketingu, który popularyzuje na polskim podwórku słowo rynkologia. Zjawisko to opisuje w swojej książce, o tym samy tytule. W swoim dorobku ma prawie 30 –letnią praktykę w doradzaniu przedsiębiorstwom na polskim rynku, a w ostatnim czasie bardzo mocno zajął się działaniami wspierającymi rozwój spółek technologicznych, start-upów. Zapraszam zatem gorąco na ponad 60 minutową rozmowę z Jackiem Kotarbińskim.
Rozgość się w szóstym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.
Z tego podcastu dowiesz się:
W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:
[FM_form id=”1″]#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Wiemy doskonale, że kultura krajów azjatyckich i ich kult pracy determinuje wiele decyzji życiowych, ale przyznacie, że brak inicjatyw pozwalających młodym na rozwijanie ich przedsiębiorczości nie należy do zbyt pochlebnych. Japonia z jednej strony jest krajem wysoko technologicznie rozwiniętym, ale w dużym stopniu zawdzięczają, to chyba przywiązaniu pracownika do jednej firmy i bardzo lojalnego podejścia do pracodawcy.
Z kolei Singapur jest świetnym przykładem, jak w ciągu dwóch pokoleń można zbudować prężnie działającą gospodarkę i jak inicjować działania wspierające rozwój własnych uczelni i firm, które maj budować silną gospodarkę krajową. Oczywiście jest też druga strona medalu, która pokazuje jak budowanie konkurencyjnej gospodarki wpływa na psychikę człowieka, szczególnie młodych ludzi, którzy od początku edukacji są ukierunkowani na efektywny model pracy, która ma przynosić realne korzyści dla firmy.
Rozgość się w piątym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.
Z tego podcastu dowiesz się:
a/ Skąd u Joanny pomysł na Japonię i Singapur?
b/ Jakie doświadczenia z pracą Joanna miała od czasu zakończenia studiów?
c/ Jakie różnice można dostrzec w pracy/biznesie w Japonii i Singapurze?
d/ Czy obcokrajowcy mogą przechodzić taką ścieżkę kariery jak Japończycy?
e/ Jakie są trudne zwyczaje w pracy w typowej japońskiej firmie?
f/ Czy występują trudne elementy w japońskim biznesowym savoir vievre?
g/ Kult pracy w krajach azjatyckich, jakie są realia godzin pracy w Japonii?
h/ Czy do podjęcia pracy w Japonii jest konieczna znajomość języka japońskiego?
i/ Jak wyglądają zarobki osób rozpoczynających karierę zawodową w Japonii?
j/ Czy zakładanie własnej działalności gospodarczej w Japonii jest przystępne?
k/ Jak wyglądają weekendy oraz okres urlopowy?
l/ Czy Japończycy łatwo nawiązują relacje międzyludzkie?
ł/ W jaki sposób Japończycy spędzają czas wolny oraz jak wygląda podział obowiązków w rodzinie?
m/ Jak popkultura wpływa na życie mieszkańców Japonii i Singapuru?
n/ Czy podjęcie pracy w Singapurze jest równie trudne co w Japonii?
o/ Jak na życie wpływa sąsiedztwo reżimu Korei Północnej?
p/ Czy rozmowa na temat sytuacji społecznej i politycznej jest otwarta?
r/ Czy życie Singapurczyków jest równie mocno zdeterminowane przez pracę?
s/ Jak żyją, mieszkają i ile kosztuje życie w Singapurze?
t/ Jak wygląda gospodarka Singapuru, czy obecny jest tam konsumpcjonizm?
u/ Jak Singapur buduje swoje stosunki międzynarodowe w handlu?
W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:
[FM_form id=”1″]#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Czy Dubaj jest naprawdę arabski i czy ropa napędza całą gospodarkę ZEA?
W wielu sytuacjach firmy nie posiadają przemyślanego planu komunikacji z klientami i często jedynym źródłem wiedzy o produkcie jest handlowiec. Wszechobecne przeświadczenie, że wiedza o naszym produkcie jest na wyciągnięcie ręki jest mylne. Suche podanie treści nie wystarczy. Im bardziej wejdziemy w głąb lasu tym ciemniej i mówiąc kolokwialnie jako klienci możemy czuć się zwyczajnie zagubieni.
Czy zatem sprzedaż produktów i promowanie swojej marki jest takie samo dla każdej branży? Czy komunikacja biznesowa to tylko relacje, które nawiązujemy bezpośrednio z kooperantami. Czy znaczenie mają zarówno techniczne parametry produktu, czy również formalne kwestie są istotne. A może to język, w którym się komunikujemy jest nieodpowiednio dobrany lub np. nie dostosowujemy swoich treści do globalnego rynku.
W dzisiejszej rozmowie poruszymy zagadnienia, które powinny odmienić klasyczną mentalność pracy z klientami. Każdy, kto odpowiada za kontakt z klientem wie, że za świetnie funkcjonujące relacje odpowiada nie tylko miła rozmowa czy gesty wdzięczności, a realizacja konkretnych celów, które wspólnie chcemy osiągnąć.
Rozgość się w czwartym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.
Z tego podcastu dowiesz się:
a/ Czym zajmuje się agencja Clipatize?
b/ Jak powstała agencja i jaka jest siła w dobrej treści?
c/ Dlaczego firmy technologiczne mają problemy z komunikacją?
d/ Co spowodowało, że rozpoczęliście działania sprzedażowe w Dubaju?
e/ Kim są klienci agencji, jakie zajmują stanowiska i jacy są od strony typowo ludzkiej?
f/ Jakie branże najlepiej funkcjonują w Zjednoczonych Emiratach Arabskich?
g/ Jak wygląda rodzimy rynek arabskich przedsiębiorstw, czy są otwarci na współpracę międzynarodową?
h/ Czy wychodząc na rynek zagraniczny zawsze trzeba robić research?
i/ Czy do rozpoczęcia współpracy z firmą w ZEA potrzebny jest kontakt bezpośredni?
j/ Jak budować zaufanie do zagranicznych partnerów jeśli masz nierozpoznawalną markę?
k/ Czy firmy powinny robić research wychodząc na rynek zagraniczny?
l/ Czy różnice kulturowe i językowe pozwalają oferować usługi dla lokalnych firm?
ł/ Jak promować swoją firmę na rynku zagranicznym?
m/ Jak budować zaufanie do zagranicznych partnerów jeśli masz nierozpoznawalną markę?
n/ Czy polecenia i referencje również są dobrym sposobem nawiązywania nowych relacji biznesowych?
o/ Jak radzić sobie ze zmieniającym się otoczeniem rynkowym?
p/ Czy myślenie o biznesie na rynku międzynarodowym musi towarzyszyć od początku założenia firmy?
r/ Jak myśleć o swojej firmie względem globalnej konkurencji?
s/ Jak rozwój nowej technologii zmieni podejście do procesu sprzedaży i działań marketingowych?
t/ Jakie książki poleca Jakub Lebuda?
W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:
[FM_form id=”1″]#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Firma powinna dynamicznie funkcjonować z wielu powodów. Począwszy od aspektów ekonomicznych, poprzez jakość świadczonych usług, działalność edukacyjną, a skończywszy na najważniejszym – wartościach dostarczanych klientom w oferowanych produktach bądź usługach. Jak często udaje zrealizować się te wszystkie cele jednocześnie? Jak się okazuje kluczem do powyższego jest mentalność lidera i budowanie silnej marki. To dzięki nim, możemy skupić się na najważniejszych dla naszego biznesu atrybutach, które sprawiają, że klienci sami chcą z nami współpracować, dostosowują się do naszego systemu pracy, płacą tyle ile oczekujemy i przede wszystkim ufają nam, dzięki czemu są lojalni. Jeśli nie wiesz w jakiej sytuacji jest Twoja firma rozwiązaniem tego może być konsulting biznesowy.
W dzisiejszej rozmowie poruszymy zagadnienia, które powinny odmienić klasyczną mentalność pracy z klientami. Każdy, kto odpowiada za kontakt z klientem wie, że za świetnie funkcjonujące relacje odpowiada nie tylko miła rozmowa czy gesty wdzięczności, a realizacja konkretnych celów, które wspólnie chcemy osiągnąć.
Rozgość się w trzecim odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.
Z tego podcastu dowiesz się:
a/ Czym zajmuje się firma Marty Krasnodębskiej?
b/ Jak budować markę osobistą lokalną i międzynarodową?
c/ Czy siedziba firmy w obcym kraju dodaje wartości marce?
d/ Jakie czynniki wpływają na silną pozycję marki?
e/ Jak radzisz sobie z pracą w obcym języku?
f/ Jak można scharakteryzować Klienta z rynku międzynarodowego?
g/ Czy klienci obawiają się kontaktu, tylko poprzez drogę elektroniczną, bez wcześniejszego spotkania? Kiedy to się zmienia?
h/ Czy klienci w UK preferują kontakty bezpośrednie?
i/ Czy praca wirtualna jest możliwa w każdej branży? W jakich zadaniach się to sprawdza?
j/ Od czego zacząć budowanie swojej marki na rynku zagranicznym?
k/ Czy firmy powinny robić research wychodząc na rynek zagraniczny?
l/ Książki, które zmieniają spojrzenie na biznes.
W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:
[FM_form id=”1″]#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Powodów, które ograniczają firmy przed skuteczną ekspansją zagraniczną jest z pewnością wiele. Niektóre firmy robią to na zasadzie próbowania, czego efektem jest mała skuteczność realizacji założonego celu. Inne, twierdzą, że nie mają umiejętności, które pozwolą im nawiązać satysfakcjonującą współpracę. Jeszcze innym, brak kompetencji językowych lub znajomości kulturowej innego kraju odbiera wiarę w sukces. Co zatem potrafią i co robią te firmy, które zakładając w strategii biznesowej współpracę z międzynarodowymi klientami zaczynają odnosić spektakularne sukcesy?
Zapraszam do wysłuchania wywiadu z Bartoszem Majewskim, który jest szefem sprzedaży i współtwórcą wrocławskiej firmy Righthello.
Rozgość się w drugim odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.
W tym podcaście mówimy jak:
1/ START-UP
a/ Czym zajmuje się firma RIGHTHELLO?
b/ Skąd wziął się pomysł na taką działalność?
2/ KLIENCI
a/ Kim są Wasi Klienci – branże, stanowiska, kraj?
b/ Jak powinien wyglądać research rynku, na który chcemy wejść?
c/ Jak radzić sobie z barierą fizycznej niedostępności Klienta?
d/ Jacy są Wasi Klienci?
3/ BIZNES
a/ Czy i jak prowadzicie działalność edukacyjną Waszego zespołu i Klientów?
b/ Czy macie ograniczenia atrakcyjności produktu, których nie pokonacie?
4/ KULTURA FIRMY
a/ Jak budujecie międzynarodowy charakter firmy?
b/ Jakie ograniczenia językowe nie pozwalają Wam rozwijać się w innych krajach?
c/ Czy Wasza firma nie tworzy środowiska korporacyjnego?
5/ STRATEGIA BIZNESOWA I ROZWÓJ
a/ Jak osiągnąć międzynarodowy wizerunek wiarygodnego partnera biznesowego?
b/ Czy automatyzacja marketingu zwiększa sprzedaż w sektorze b2b, a może pomaga tylko w pozyskiwaniu kontaktów biznesowych?
c/ Jak będzie wyglądała sprzedaż w b2b za 5 czy 10 lat?
d/ Co radzić innym firmom, by nie obawiały się wejścia na zagraniczny rynek?
W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:
[FM_form id=”1″]#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Ten podcast powstał z myślą o wszystkich, którzy prowadzą własny biznes, zarządzają firmą lub konkretnym działem oraz dla wszystkich, tych którzy interesują się tematyką budowania firmy w oparciu o wiedzę na temat biznesu międzynarodowego. W tym podcaście chcemy:
– czym się zajmują Chińczycy zawodowo?
– jak podchodzą do edukacji i co studiują?
– czy ważna jest dla nich rodzina?
– jak odnoszą się budowania relacji międzyludzkich?
– co i jak kupują jako konsumenci?
– ile zarabiają ?
– jak lubią spędzać wolny czas?
– jaki biznes warto otworzyć w Chinach? | BIZNES
– jakie są różnice kulturowe? | BIZNES
– jak wygląda strategia chińskich marek? | BIZNES
– jak rozwija się rynek farmacji, suplementów diety i medycyny?
– czy Chińczycy są skłonni do inwestycji na zagranicznych rynkach? | BIZNES
– jaki sport aktywnie ćwiczą i jak wygląda popkultura?
– czy lubią Linkedin oraz jak komunikują się z partnerami biznesowymi? | BIZNES
W tym odcinku WYJĄTKOWO usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:
[FM_form id=”1″]
#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza, tylko szukaniu wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
Wystarczy, że pobierzesz aplikację SOUNDCLOUD w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Fakty na temat Chińskiej Republiki Ludowej oraz Republiki Chińskiej:
ttps://pl.wikipedia.org/wiki/Chiny
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com
Zapraszamy w nim do rozmów osoby, które na co dzień pracują w międzynarodowym środowisku i chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
Zależy nam bardzo na Waszych opiniach. By spełnić Wasze oczekiwania piszcie, co chcielibyście wiedzieć w kontekście np. budowania globalnej marki lub tworzenia nowej marki w konkretnym kraju, dla określonej grupy ludzi. My przy planowaniu kolejnych materiałów będziemy starali się brać je pod uwagę.
Tymczasem zapoznajcie się z naszą krótką zapowiedzią:)
Szanowni Państwo, Drodzy Klienci,
z dumą informujemy o pozytywnym wyniku zakończonego audytu, który przeszliśmy w grudniu 2015 roku.
Od tego czasu nasza firma Fabryka Tłumaczeń pracuje w oparciu o normę PN-EN ISO 17100:2015.
Niniejsza Międzynarodowa Norma określa wymagania w stosunku do kluczowych procesów, zasobów i innych czynności, które muszą być brane pod uwagę przez dostawców świadczących wysokiej jakości usługi tłumaczeniowe zgodnie ze stosownymi specyfikacjami. Zastosowanie niniejszej Międzynarodowej Normy umożliwia dostawcy usług tłumaczeniowych wykazanie zgodności wyspecyfikowanych usług tłumaczeniowych z jej wymaganiami oraz pozwala wykazać zdolność, na podstawie stosowanych procesów i dostępnych zasobów, do świadczenia usług tłumaczeniowych spełniających oczekiwania klienta, oraz zgodnych z innymi specyfikacjami. Specyfikacje te mogą odnosić się do wytycznych przekazanych przez klienta, wewnętrznych procedur dostawcy usług tłumaczeniowych, wszelkich istotnych kodeksów branżowych, najlepszych praktyk lub przepisów prawa.
Jesteśmy przekonani, że fakt ten umocni naszą pozycję na rynku tłumaczeniowym a Państwu zapewni bezpieczeństwo i da gwarancję tłumaczeń najwyższej jakości.
Życzymy Państwu owocnego i pełnego sukcesów 2016 roku!
Zespół Fabryki Tłumaczeń
Szanowni Państwo, Drodzy Klienci,
nasza firma jest znacząco inna niż 6 lat temu, kiedy powstało nasze logo i pierwsze materiały reklamowe.
Przez ostatnie lata włożyliśmy wiele pracy i wysiłku w rozwój firmy i zbudowanie jej stabilnej pozycji na rynku.
Dzisiaj z dumą prezentujemy nasze nowe logo, które nie odcina się od przeszłości i nawiązuje do naszej historii, ale znacząco lepiej oddaje naszą skalę i ambicje.
Nowe logo symbolizuje nowoczesność, siłę i doświadczenie.
Nazwa Fabryka Tłumaczeń:
– informuje czym się zajmujemy,
– oznacza Fachowość i Terminowość, które są naszą dewizą.
Ołówek, to symbol:
– pracy człowieka
– twórczego procesu pracy nad doskonałym tłumaczeniem
Fabryczne tryby obrazują:
– skalę naszej produkcji,
– złożony proces obsługi Klienta,
- wielostopniowy proces pracy nad tekstami otrzymanymi od naszych Klientów.
Dla nas, jak również wierzymy, że dla naszych Klientów, ta symboliczna zmiana wizerunku to nic innego, jak przypieczętowanie naszej dotychczasowej pracy, która jednoznacznie utwierdzi Państwa w tym, że jesteśmy nowoczesnym, silnym i wiarygodnym Partnerem w biznesie.
Pozdrawiamy
Magdalena Harężlak
Urszula Kaczyńska
Pobierz Ogólne Warunki Świadczenia Usług