Chińska logika, czyli dlaczego Azjaci szukają sprawdzonych kontrahentów? Bartosz Michalak
eCommerce dla ambitnych, czyli jak zbudować zaufanie u globalnych klientów? Tomasz Karwatka
Wikingowie i ropa, czyli jaka jest prawdziwa, norweska gospodarka? Martalena Madej
Chiński market, czyli co kupują Chińczycy i co wpływa na sukces w sektorze B2B? Michał Bielewicz
Londyn vs. Dubaj, czyli jak brytyjskie case’y wpływają na biznes na Bliskim Wschodzie? Sebastian Gaik
Dziki, czarny ląd, czyli jak odkrywać popyt na rosnącym rynku Afryki? Marek Zmysłowski
Świadomy leadership, czyli jak amerykański biznes wykorzystuje silne kompetencje? Anna Sarnacka – Smith
#38 Estońska gospodarka, czyli jak wdrożyć najnowsze technologie do firmy? Artur Kuczmowski
#37 Organiczne kosmetyki, czyli jak oczarować kobiecy, azjatycki rynek? Ewelina Kwit – Betlej
Latające taksówki, czyli jak zrealizować marzenia o brazylijskim startupie? Paul Malicki