The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China – Elijah Whaley

The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China   Elijah Whaley

Jakie jest podejście do rozwoju oferty na innych rynkach, w tym tych rynkach zagranicznych? W głowie pojawiają się pewnie opinie, ale po co mam myśleć o innych rynkach skoro tutaj nie wyrabiam? Nie wiem, jak dużo z Was w ten sposób odpowiada, ale myślę, że wbrew opiniom, że pracy nie brakuje, to o realnych dochodach na satysfakcjonującym nas poziomie już pewnie tak szybko powiedzieć nie możemy. Temat ekspansji na inne rynki, lub wyznaczania sobie nowych wyzwań jest bardzo obszerny.

Być może słuchając już kilku odcinków udało Ci się zauważyć, że nie skupiamy się mocno na pytaniach: robić, czy nie robić; mam na to środki, czy nie mam, tylko omawiamy konkretne sytuacje i case’y osób, które już taką strategię realizują. I doszliśmy do kluczowego słowa. STRATEGIA – właśnie dzięki niej możemy rozwijać swój biznes w określonym kierunku i określonym czasie.
W najbliższych odcinkach powrócimy do zagadnień azjatyckiego rynku, chińskiej gospodarki oraz społeczno- kulturowych uwarunkowań.
W dzisiejszym odcinku będziemy rozmawiać o tym jak zbudować zaangażowaną społeczność, która chce kupować nasze produkty/ usługi, jak wykorzystywać do promocji swoich produktów wpływowe i opiniotwórcze osoby, jak myśleć o rozwoju produktu bądź usługi na rynku, który jest dla nas nieznany, na co zwracać uwagę analizując zachowania konsumenckie, jaki jest trend w budowaniu zaangażowania społeczności w działaniu marek na rynku chińskim, jak najlepiej się komunikować z partnerami biznesowymi w Chinach, jak się rozwija sektor b2b influencerów, czy Chińczycy są przywiązani do rodzimych marek oraz jak Chińczycy konsumują dobra materialne?

A to wszystko w rozmowie z ELIJAH WHALEY. Amerykaninem, który mieszka w Pekinie i zarządza marketingiem w agencji PARKLU.

Zapraszam.

Poznacie też odpowiedz m.in. na takie pytania:
– kto według Ciebie jest najbardziej rozpoznawalnym influencerem na świecie w USA i w Chinach?
– jak dzisiejsze, chińskie społeczeństwo konsumuje rzeczywistość? Co jest dla nich najważniejsze? Czego słuchają?
– czy można zostać jeszcze influencerem? Jak to zrobić oraz ile czasu trzeba na to poświęcić?
– czy konsumenci w Chinach chętnie oglądają reklamy? Czy KOL jest remedium na brak zainteresowania produktami i usługami?
– jak na chiński Internet wpływają trendy, które tworzy światowy gigant mediów społecznościowych, fb.com, instagram.com, youtube.com?
– czy Chińczycy chętnie robią biznes? Wolą spotkanie w cztery oczy czy mogą również zrobić to zdalnie – online. Jak podchodzą do współpracy międzynarodowej?
– czy Chińczycy są przywiązani do rodzimych marek? Jak korzystają z innych produktów lub usług?
– co jest wg. Ciebie najważniejsze w budowaniu zaangażowania społeczności? Jak szybo zmieniają się trendy i fani?
– czy VIPy są dla chińskiego społeczeństwa naturalnymi influencerami?
– podaj swoje ulubione pozycje książkowe, które Cię inspirują?
– kto jest dla Ciebie mentor/ inspiratorem w biznesie?

Zapraszam już teraz na 17 odcinek podcastu.

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

ZOBACZ TEŻ:

The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China   Elijah Whaley
The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China   Elijah Whaley