eCommerce dla ambitnych, czyli jak zbudować zaufanie u globalnych klientów? Tomasz Karwatka

Świat technologii przenika wszystkie sfery życia. Jeśli zapytalibyście przeciętnego użytkownika internetu jak długo byłby w stanie funkcjonować bez niego z nieodczuwalnym dyskomfortem usłyszycie odpowiedź max. 24 godziny. Jak się okazuje nie jest tak prosto odłożyć na bok przyzwyczajenia. Po co o tym wspominam? eCommerce to główna siła napędowa biznesu mojego dzisiejszego gościa. Wie on doskonale, dlaczego ludzie chcą korzystać z sieci i jak sprawić by kupowali dzięki niej jeszcze więcej. Firma, którą zarządza znalazła się w rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie EMEA “Deloitte Technology Fast 500 EMEA”.

eCommerce – sprzedaż 24/7 

Możecie sobie pomyśleć jak sektor IT wygląda rzeczywiście w 2019 roku. Od ponad dekady zadomowił się on na dobre we Wrocławiu, który przez niektórych określany jest polską Doliną Krzemową. Jak mogliście również zauważyć część z rozmówców, którzy pojawili się na łamach tego podcastu to właśnie przedsiębiorcy z Wrocławia i z sektora IT. Dzisiaj jednak wejdziemy trochę głębiej w aspekty budowania firmy od strony szerokiego horyzontu biznesowego z wąską specjalizacją – eCommerce. Jak się okazuje nie wszystkie firmy z obszaru IT odrobiły zadanie i są już obecne na rynkach zagranicznych. Tempo nadchodzących zmian w obszarze ecommerce zostało narzucone przez gigantów takich jak Amazon, Ebay, Alibaba czy nawet Allegro, a także przez dostęp do szybkiego internetu w smartfonie. Era smart zmieniła wszystko. Historia biznesu oraz tego jak od kuchni wygląda prowadzenie biznesu w kilkunastu krajach i na kilku kontynentach właśnie przed Wami. Zapraszam serdecznie do 46 odcinka podcastu Inna Kultura Biznesu, ktorego gościem jest Tomasz Karwatka, CEO Divante.
Zapraszam!

Pamiętaj! Jeśli to nagranie jest wartościowe – zostaw komentarz, subskrybuj lub udostępnij je dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

Biznes budowany na jakości i wiedzy

Czy według Was sektor IT to jedyny przykład wymuszonej współpracy z klientami z innych krajów? Czasami okazuje się, że nie tylko ważne jest to czy budujemy innowacyjne rozwiązania, a jakość pracy w określonej wąskiej specjalizacji, która pozwala nam stać się naprawdę światowym ekspertem od danego zagadnienia. W mojej opinii podejście Tomasza do budowy firmy opartej na konsekwencji, umiejętnym odnajdywaniu potrzeb klientów i dopasowaniu do nich swoich usług oraz testowanie rozwiązań jak w przypadku azjatyckiej historii jest dowodem na to, że liczy się długofalowa strategia. Umiejętność oceny rynku, dystans do zachodniego punktu widzenia często może nam bowiem skrócić i zniekształcić właściwy obraz sytuacji.

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału:

Soundcloud lub na iTunes

Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com