Chciałem, by dzisiejszy odcinek odpowiadał na pytania, które bardzo często rodzą się młodym przedsiębiorcom, albo doświadczonym managerom, którzy wchodzą w świat nowych technologii. Ten odcinek poświęcony będzie temu jaką dużą dźwignią może być opinia wpływowych osób lub społeczności oraz jak internetowe środowisko pozwala rozwijać ogromne firmy, które bez dzisiejszych technologii nie byłyby w stanie funkcjonować.
To już 13 odcinek. Grudniowy. Może już trochę w takim świątecznym zawirowaniu lub czasie kiedy w Twoim biznesie okres planowania, podsumowań i czasie na wiele ciekawych rozmów. Z mojej strony muszę Ci powiedzieć, że faktycznie ten okres zawsze mnie nastraja do tego by pomyśleć o tym jakie są moje relacje z innymi ludźmi oraz co udało mi się w danym roku osiągnąć. Oczywiście mogę tutaj wziąć pod uwagę wiele aspektów życia nie tylko te zawodowe kwestie, ale również to, co lubię robić, ile poświęciłem na to czasu? A jak u Was z tym tematem?
Do tej rozmowy zaprosiłem znanego w tym świecie twórcę i CEO MUSE oraz GHOST VR Artura Kurasińskiego. Czym jeszcze zajmuje się Artur, to już opowie Wam sam.
A czego będzie w szczegółach dotyczyła rozmowa?
Jak mogłeś lub mogłaś usłyszeć podejście do rozwoju firm w obszarze nowych technologii wymaga z jednej strony dużej wiedzy merytorycznej, technicznego zacięcia,ale również zwinnego podejścia i zaplanowanej strategii, która pozwoli trzymać się ściśle wytyczonej ścieżki. Trzeba też wziąć pod uwagę tempo zmian technologicznych jakie postępują. Z moich obserwacji wynika dość jasno, że startując z małym budżetem nie jesteśmy w stanie podjąć sensownego wyzwania do budowania platformy dla przeciętnego Kowalskiego. Mnogość rozwiązań, która jest dostępna na rynku oraz jak ja to nazywam tzw. siła rażenia podmiotów, które oferują platformy społecznościowe lub platfromy ecommercowe są potężne. Czyli budowanie od zera takiego facebooka, instagrama, allegro, czy amazona to strata czasu. Jeśli wprowadzimy jakieś funkcjonalności , których one jeszcze nie mają skopiowanie ich do tych popularnych platform to tylko kwestia czasu. Największym potencjałem jaki istnieje w tego typu środowisku to rozwiązania dla b2b, czyli aplikacje lub platformy, które oferują unikatowe możliwości do korzystania albo z mediów społecznościowych albo rozwiązań ecommercowych. W tym przypadku jedynym zagrożeniem może być jedynie sztuczna inteligencja, która coraz szbciej będzie nas wyręczała w rozwiązaniach analizy danych i wyciągania wniosków.
Oczywiście za wszystkie projekty, które już realizujecie lub są o krok od tej realizacji trzymam mocne kciuki.
Zapraszam Kamil Zarębski
#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.
Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-
Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.
– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!
Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com