Mistrzowski poziom treści, czyli wywiad z Jakubem Lebudą

Mistrzowski poziom treści, czyli wywiad z Jakubem Lebudą

Wysokiej jakości treści są w dzisiejszym świecie na wagę złota. Natłok informacji, który zewsząd do nas dociera może w szybkim czasie sprawić, że nasz komunikat może zaginąć. Sprawdzają się treści, które są atrakcyjne w odbiorze oraz takie, które przekazują nam wartościowe informacje. W rzeczywistości biznesowej jest jeszcze coś bardziej ważniejszego – korzyści. A co powiecie jeśli dochodzi do tego jeszcze obcy język i inna kultura?

Czy Dubaj jest naprawdę arabski i czy ropa napędza całą gospodarkę ZEA?

W wielu sytuacjach firmy nie posiadają przemyślanego planu komunikacji z klientami i często jedynym źródłem wiedzy o produkcie jest handlowiec. Wszechobecne przeświadczenie, że wiedza o naszym produkcie jest na wyciągnięcie ręki jest mylne. Suche podanie treści nie wystarczy. Im bardziej wejdziemy w głąb lasu tym ciemniej i mówiąc kolokwialnie jako klienci możemy czuć się zwyczajnie zagubieni.

Czy zatem sprzedaż produktów i promowanie swojej marki jest takie samo dla każdej branży? Czy komunikacja biznesowa to tylko relacje, które nawiązujemy bezpośrednio z kooperantami. Czy znaczenie mają zarówno techniczne parametry produktu, czy również formalne kwestie są istotne. A może to język, w którym się komunikujemy jest nieodpowiednio dobrany lub np. nie dostosowujemy swoich treści do globalnego rynku.

W dzisiejszej rozmowie poruszymy zagadnienia, które powinny odmienić klasyczną mentalność pracy z klientami. Każdy, kto odpowiada za kontakt z klientem wie, że za świetnie funkcjonujące relacje odpowiada nie tylko miła rozmowa czy gesty wdzięczności, a realizacja konkretnych celów, które wspólnie chcemy osiągnąć.

Rozgość się w  czwartym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.

Z tego podcastu dowiesz się:

  • dlaczego firmy technologiczne mają problem z komunikacją
  • jak wygląda kultura biznesowa w Dubaju
  • jak budować wartość firmy na zagranicznym rynku
  • dlaczego technologia nie zrobi za nas biznesu

POSŁUCHAJ:

W czwartym odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

a/ Czym zajmuje się agencja Clipatize?
b/ Jak powstała agencja i jaka jest siła w dobrej treści?
c/ Dlaczego firmy technologiczne mają problemy z komunikacją?
d/ Co spowodowało, że rozpoczęliście działania sprzedażowe w Dubaju?
e/ Kim są klienci agencji, jakie zajmują stanowiska i jacy są od strony typowo ludzkiej?
f/ Jakie branże najlepiej funkcjonują w Zjednoczonych Emiratach Arabskich?
g/ Jak wygląda rodzimy rynek arabskich przedsiębiorstw, czy są otwarci na współpracę międzynarodową?
h/ Czy wychodząc na rynek zagraniczny zawsze trzeba robić research?
i/ Czy do rozpoczęcia współpracy z firmą w ZEA potrzebny jest kontakt bezpośredni?
j/ Jak budować zaufanie do zagranicznych partnerów jeśli masz nierozpoznawalną markę?

k/ Czy firmy powinny robić research wychodząc na rynek zagraniczny?
l/ Czy różnice kulturowe i językowe pozwalają oferować usługi dla lokalnych firm?
ł/ Jak promować swoją firmę na rynku zagranicznym?
m/ Jak budować zaufanie do zagranicznych partnerów jeśli masz nierozpoznawalną markę?
n/ Czy polecenia i referencje również są dobrym sposobem nawiązywania nowych relacji biznesowych?
o/ Jak radzić sobie ze zmieniającym się otoczeniem rynkowym?
p/ Czy myślenie o biznesie na rynku międzynarodowym musi towarzyszyć od początku założenia firmy?
r/ Jak myśleć o swojej firmie względem globalnej konkurencji?
s/ Jak rozwój nowej technologii  zmieni podejście do procesu sprzedaży i działań marketingowych?
t/ Jakie książki poleca Jakub Lebuda?

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com