Aktualności - Fabryka Tłumaczeń - Fabryka Tłumaczeń - page 2

Chinese copyright, or how to grow the market in the second global economy   A. G. Dudanerok

Chińskie prawo własności, czyli jak Chiny wyprzedzają Zachód?

Jako właściciele firm, menagerowie nie zadajemy sobie pytania o możliwości  jakie stoją przed nami w zmieniającym się technologicznie świecie.  To, co było kiedyś  istotne w prowadzeniu biznesu dzisiaj może mieć już o wiele mniejsze znaczenie. Przykład jest bardzo prosty. Technologia dostępu do dystrybucji  produktów cyfrowych jest nieograniczona geograficznie, sprzedaż przez platformy e-commerce  poza aspektami  prawnymi jest nieograniczona, promocja produktu w sieci może być realizowana na setki sposobów. Co nas powstrzymuje przed realizowaniem pomysłu na nowy biznes, nowe rynki zbytu?

Okazuje się, że wielkie zachodnie korporacje próbują wdrażać coraz to bardziej innowacyjne  rozwiązania technologiczne. Gonią za Klientami, albo za wizją wspaniałej przyszłości, która może ułatwić nam życie, sprawić byśmy byli zdrowsi, piękniejsi bardziej wydajni, szybciej się ze sobą komunikowali. Prawda jest jednak taka, że to rynek chiński w ostatniej dekadzie nabrał takiego rozpędu, który pozwala na wiele autorskich rozwiązań. Ni tylko nie kopiuje tego co tworzy Zachód, ale nadaje własny rytm rozwoju i pokazuje nowe standardy, które jeszcze szybciej, lepiej i wygodniej pozwalają żyć w społeczeństwie. Są jednak też takie obszary rynku, z którymi Chiny nie radzą sobie już tak dobrze.

Chiński biznes czy biznes w Chinach?

Dzisiejszy odcinek będzie o tyle interesujący, że po raz kolejny będzie poruszał zagadnienia związane z chińską kulturą biznesu, którą można w dużym stopniu przełożyć, na wiele relacji biznesowych, które tworzy się mając potrzebę współpracy przy imporcie wielu towarów. Nie będziemy się jednak skupiać na technicznych kwestiach związanych z tym jak budować  logistyczne zaplecze, ale opowiemy o tym czy jedyną formą współpracy z chińskimi partnerami jest tylko import. To będzie odcinek, w którym będę chciał przybliżyć:

  • jak zacząć rozwój firmy na rynku chińskim,
  • jak Chińczycy dokonują zakupów,
  • czy słabe, chińskie produkty to mit,
  • jakie branże w Chinach rozwijają się najlepiej, a które potrzebują dodatkowego wsparcia,
  • czy Chiny to producent benchmarków, podróbek, a może tworzą zupełnie nową jakość,
  • jak Internet oraz media społecznościowe pomagają budować biznesowe relacje,
  • jak negocjować z Chińczykami oraz
  • jakie są największe ograniczenia i różnice w komunikacji biznesowej.

Zapraszam zatem do kolejnego odcinka podcastu #InnaKulturaBiznesu oraz rozmowy z założycielką agencji marketingowej  ChoZan, autorką bestsellerowej książki o  rozwoju biznesowym na rynku chińskim  oraz o vlogerką i podcasterką, Ashley Galina Dudanerok.

Włącz 20 odcinek podcastu.

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

ZOBACZ TEŻ:

Chinese copyright, or how to grow the market in the second global economy   A. G. Dudanerok
Chinese copyright, or how to grow the market in the second global economy   A. G. Dudanerok

Spełnione obietnice, czyli jak budować nietylko międzynarodowe relacje w biznesie? Marek Jankowski

Czy wiesz jak budować międzynarodowe relacje?

Ostatnio trafiłem na ciekawą pozycję książkową, która myślę, że porusza bardzo istotny problem. Materię, z jaką borykają się wszyscy pracujący zawodowo. Myślę, że nawet bardziej podatni są Ci, którzy korzystają w pracy z “głowy” i nie koniecznie tu chodzi o pracowanie “z głową” – taka zabawna gra słowna. I tak się również złożyło, że książka ta zahacza również o jeden z najpopularniejszych odcinków podcastu, którego sam lubię słuchać. Jakiego? O tym za chwilę.

W odcinku tym rozmówcy poruszają kwestię skupienia i organizacji czasu pracy. Gościem tego odcinka był Miłosz Brzeziński, psycholog biznesu, który jak asami z rękawa sypał dobrymi przykładami. Oczywiście, zaraz zabrałem się do googlowania i na półkach pojawiły się już papierowe wersje książek, które miał mój dobry znajomy. Książka, którą natomiast ja dostrzegłem to “Głęboka praca” Cala Newporta (amerykański profesor informatyki), który krok po kroku rozpracowuje nasze nawyki i przeprowadza przez “program naprawczy” nasz mózg. Autor przekonuje, że skupienie się i pełna aktywność na jednym zadaniu, daje najlepsze rezultaty, a wybudzania aktywność poboczna, psuje naszą najlepszą produktywną przestrzeń. Czy to maile, smsy, telefony powiadomienia, etc. Wszystko to powoduje, że multizadaniowość, psuje naszą jakość i tempo pracy. Jest też jeden ważny aspekt, jeśli w swojej pracy musisz stale się czegoś uczyć i chcesz to robić efektywnie to zdecydowanie powinieneś sięgnąć po tę pozycję.

Przedsiębiorca w relacjach?

A o czym będzie tak właściwie ten odcinek? Dzisiejszy odcinek będzie szczególny, bo porozmawiamy z człowiekiem, który jak informuje na swojej stronie internetowej oferuje ponad 120 godzin darmowej wiedzy, skierowanej dla przedsiębiorców i osób, które chcą założyć własny biznes. Jeśli nie poznaliście jeszcze głosu z początku podcastu, to nie powiem, jeszcze kto to, ale dowiecie się z tej rozmowy:

  • dlaczego został przedsiębiorcą i co daje mu ta droga zawodowa? 
  • jakie korzyści powinniśmy przynosić jako przedsiębiorcy?
  • jak dużo jest osób(działających w biznesie), które są autentyczne i realnie chcą wpływać na zmianę jakości życia swoich klientów?
  • czy posiadanie wewnętrznej misji jest równoważne z budowaniem silnej marki?
  • czy budowanie relacji z innymi przedsiębiorcami z różnych krajów jest trudne oraz jakie mogą być ograniczenia tym spowodowane?
  • jak światowe trendy narzucają zmianę w oferowaniu nowych produktów na rynku?
  • czy digitalizacja, zagraża zwykłym produktom
  • jak zostać ekspertem w danej branży i ile czasu to zajmuje?

Moim gościem jest dzisiaj  Marek Jankowski, prowadzący podcast Mała Wielka Firma.

Zapraszam już teraz na 19 odcinek podcastu.

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

ZOBACZ TEŻ:

Spełnione obietnice, czyli jak budować nietylko międzynarodowe relacje w biznesie? Marek Jankowski
Spełnione obietnice, czyli jak budować nietylko międzynarodowe relacje w biznesie? Marek Jankowski

Legalny hacking, czyli jak sprzedawać globalnie będąc programistą   Grzegorz Mąkosa

Kto był Waszym pierwszym klientem? Kurcze, kto to był i kiedy? W konsternacji szukacie po głowie twarzy osoby, czując coraz bardziej zażenowanie – jak to ja pomogłem zapomnieć.  A kogo jako pierwszego udało Wam się przekonać do własnego pomysłu? O, tutaj już się popiszę. Był to Seba, koleżka z podwórka, kiedy to podczas budowy fortecy w piaskownicy, miał za zadanie wykopać fosę wokół zamku i przynieść wodę z pobliskiego stawu. Co to była za zabawa?  Czułeś się jak lider i mały konstruktor, niczym tata, który był kierownikiem budowy. A może w ogóle Wam się nie udało nigdy nikogo przekonać do własnej racji? Mieliście słabe zdolności interpersonalne i  nie lubiliście udowadniać swojej racji. Woleliście rozwiązywać problemy techniczne, niż spierać się o to kto będzie kapitanem drużyny.

Co to za historie? Czy już domyślacie się, co chcę Wam przez nie powiedzieć?

Dzisiejszy świat to “ rzeczywistość ciągłej sprzedaży”, jak to śpiewał Artur Rojek w jednym z hitów Myslovitz. Sprzedażą jest każda rozmowa, która kończy się ustaleniem reguł i podzieleniem zadań wobec dwóch osób. Jedna  osoba, deklaruje drugiej, że wykona taką czynność na takich warunkach. To logiczne prawda? Tak możemy określić sprzedaż i jej sens. Wynikiem jednak jej jest jeszcze zapłata. W relacjach międzyludzkich jest to jednak nie tyle wartość ekonomiczna, a kapitał społeczny który określamy mianem wdzięczności i współpracy. Wymieniamy się kompetencjami i pomagamy sobie budując przez to relacje i podbudowujemy model reguły wzajemności.

Na tych samych zasadach powinna funkcjonować klasyczna sprzedaż dóbr i usług. Znaczenie mają tutaj również wzajemnie ustalone zobowiązania. Jednak problem tkwi nie tylko w samym przekonaniu do swojej racji. Najpierw musimy znaleźć kompetentną osobę, zainteresować ja produktem, pokazać jak zmieni jego życie w przypadku jego nabycia lub co straci jeżeli, nie  skorzysta z naszego rozwiązania i zapewnić, że to będzie transakcja zwycięska. Okazuje się jednak, że w toku prowadzonych rozmów największym naszym wrogiem jest mentalność w podejściu do handlowania oraz komunikacja. Nie tylko argumentacja na każdym etapie jest ważna, jest to też zasadniczo nastawienie na efekt finalny oraz język jakim się posługujemy.

Do dzisiejszego odcinka zaprosiłem Grzegorza Mąkosę, współtwórcę wrocławskiego software house Sagiton, który oferuje swoje usługi w 80% na rynki zagraniczne.

Porozmawiamy o tym:

  • dlaczego został przedsiębiorcą?
  • jak podchodzi do budowania długofalowej współpracy?
  • co tak właściwie sprzedaje software house?
  • jakie ma dobre i złe doświadczenia z zagranicznymi klientami?
  • czy są jakieś ograniczenia wynikające z innego doświadczenia  i edukacji klienta zagranicznego?
  • jakie metody prowadzenia rozmów są skuteczne?
  • co jest łatwiej sprzedawać usługę technologiczną czy gotowy produkt?
  • jaki jest poziom zaufania biznesowego do polskich firm?

Najbardziej wiarygodny jest ten, który nie ma nic do sprzedania  ~ G. Kawasaki

Zapraszam już teraz na 18 odcinek podcastu.

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

ZOBACZ TEŻ:

Legalny hacking, czyli jak sprzedawać globalnie będąc programistą   Grzegorz Mąkosa
Legalny hacking, czyli jak sprzedawać globalnie będąc programistą   Grzegorz Mąkosa

The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China   Elijah Whaley

Jakie jest podejście do rozwoju oferty na innych rynkach, w tym tych rynkach zagranicznych? W głowie pojawiają się pewnie opinie, ale po co mam myśleć o innych rynkach skoro tutaj nie wyrabiam? Nie wiem, jak dużo z Was w ten sposób odpowiada, ale myślę, że wbrew opiniom, że pracy nie brakuje, to o realnych dochodach na satysfakcjonującym nas poziomie już pewnie tak szybko powiedzieć nie możemy. Temat ekspansji na inne rynki, lub wyznaczania sobie nowych wyzwań jest bardzo obszerny.

Być może słuchając już kilku odcinków udało Ci się zauważyć, że nie skupiamy się mocno na pytaniach: robić, czy nie robić; mam na to środki, czy nie mam, tylko omawiamy konkretne sytuacje i case’y osób, które już taką strategię realizują. I doszliśmy do kluczowego słowa. STRATEGIA – właśnie dzięki niej możemy rozwijać swój biznes w określonym kierunku i określonym czasie.
W najbliższych odcinkach powrócimy do zagadnień azjatyckiego rynku, chińskiej gospodarki oraz społeczno- kulturowych uwarunkowań.
W dzisiejszym odcinku będziemy rozmawiać o tym jak zbudować zaangażowaną społeczność, która chce kupować nasze produkty/ usługi, jak wykorzystywać do promocji swoich produktów wpływowe i opiniotwórcze osoby, jak myśleć o rozwoju produktu bądź usługi na rynku, który jest dla nas nieznany, na co zwracać uwagę analizując zachowania konsumenckie, jaki jest trend w budowaniu zaangażowania społeczności w działaniu marek na rynku chińskim, jak najlepiej się komunikować z partnerami biznesowymi w Chinach, jak się rozwija sektor b2b influencerów, czy Chińczycy są przywiązani do rodzimych marek oraz jak Chińczycy konsumują dobra materialne?

A to wszystko w rozmowie z ELIJAH WHALEY. Amerykaninem, który mieszka w Pekinie i zarządza marketingiem w agencji PARKLU.

Zapraszam.

Poznacie też odpowiedz m.in. na takie pytania:
– kto według Ciebie jest najbardziej rozpoznawalnym influencerem na świecie w USA i w Chinach?
– jak dzisiejsze, chińskie społeczeństwo konsumuje rzeczywistość? Co jest dla nich najważniejsze? Czego słuchają?
– czy można zostać jeszcze influencerem? Jak to zrobić oraz ile czasu trzeba na to poświęcić?
– czy konsumenci w Chinach chętnie oglądają reklamy? Czy KOL jest remedium na brak zainteresowania produktami i usługami?
– jak na chiński Internet wpływają trendy, które tworzy światowy gigant mediów społecznościowych, fb.com, instagram.com, youtube.com?
– czy Chińczycy chętnie robią biznes? Wolą spotkanie w cztery oczy czy mogą również zrobić to zdalnie – online. Jak podchodzą do współpracy międzynarodowej?
– czy Chińczycy są przywiązani do rodzimych marek? Jak korzystają z innych produktów lub usług?
– co jest wg. Ciebie najważniejsze w budowaniu zaangażowania społeczności? Jak szybo zmieniają się trendy i fani?
– czy VIPy są dla chińskiego społeczeństwa naturalnymi influencerami?
– podaj swoje ulubione pozycje książkowe, które Cię inspirują?
– kto jest dla Ciebie mentor/ inspiratorem w biznesie?

Zapraszam już teraz na 17 odcinek podcastu.

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

ZOBACZ TEŻ:

The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China   Elijah Whaley
The influencer obsession, or how to become the most famous brand in China   Elijah Whaley

Runet i reszta świata, czyli co warto wiedzieć przed wejściem na wschodni rynek   Konstantin Kanin

Dzisiejszy odcinek podcastu to rozmowa, o tym jak podejść do ekspansji na rynek wschodni. Nie będziemy się tutaj jednak skupiać na technicznych aspektach i typowo poradnikowym podejściu, co zrobić krok po kroku. Większość z Was z pewnością wie jakie kroki trzeba podjąć by rozwijać rynek. Tutaj porozmawiamy bardziej o mentalnym podejściu do relacji biznesowych, poznamy sposób myślenia oraz miejsca, w których możemy pozyskiwać cenne i unikatowe informacje zarówno na temat trendów zakupowych Ukraińców, Białorusinów oraz Rosjan.

Na początku, chciałbym się z Wami czymś podzielić. Od dłuższego czasu obserwuję zmieniające się trendy rynkowe, w młodym pokoleniu, które wynikają z poszukiwania coraz to lepszych jakościowo produktów. Oczywiście patrzymy też na cenę, ale odchodzimy częściej od klasycznego wyboru względem ceny. Jesteśmy inteligentni i wiemy, by mieć dobre produkty lub usługi, musimy za nie zapłacić. Oczywiście czasami płacimy za luksus, wyjątkowość, unikalność znacznie więcej, ale to już inna sprawa. Coraz bardziej przywiązujemy się do marek niszowych, z charakterem. Stawiamy na jakość oraz indywidualne podejście.  Odchodzimy od sieciowych marek, no chyba, że korzystamy z danych produktów tylko pod względem ich funkcjonalności, przydatności.  I tutaj powstaje pytanie. Jeśli jesteśmy przedsiębiorcami i szukamy partnerów biznesowych, co w największym stopniu decyduje o wyborze danej oferty, dlaczego podejmujemy rozmowy z danym kontrahentem, a unikamy kontaktu z innymi. Na jakie czynniki zwracamy szczególną uwagę?  Za co jesteśmy w stanie zapłacić więcej i dlaczego? Czy płacąc więcej stajemy się frajerami, przepłacamy? Bo negocjacje, to standard, który mamy w dna naszego stanowiska? W wielu sytuacjach okazuje się, że wygrywają tanie oferty, bo są tanie i dopuszczalne. Prawda jest taka, że sami dopłacamy, swoim czasem, nerwami, złymi emocjami, a często niepewnością, czy otrzymaliśmy zdecydowanie najlepszy produkt, czy najlepiej wykonaną usługę.

Zapraszam do rozmowy z ekspertem od Runetu, przedsiębiorcą i marketerem Konstatninem Kaninem, z pochodzenia Białorusinem, wychowywanym w kulturze rosyjskiej.

Porozmawiamy m.in.:
– gdzie najlepiej poznawać realia i życie, jakie prowadzą przedsiębiorcy
– jak wygląda edukacja wyższa, jaka jest struktura firm państwowych i prywatnych,
– czy młodzi ludzie chętnie otwierają własne firmy,
– jakie są różnice w podejściu do rozwijania firmy,
– w jakim języku najlepiej prowadzić rozmowy, przez jakie platformy internetowe/ media społecznościowe najlepiej się kontaktować,
– jak funkcjonuje runet oraz jak wpływa na niego chiński potentat BAIDU,
– jak mocno Yandex konkurujez Chromem?

Zapraszam już teraz na 16 odcinek podcastu.

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Act and be yourself, or how to become a business expert? Dorie Clark

Dzisiaj będzie o budowaniu bardzo świadomego wizerunku w świecie przedsiębiorcy. W dobie natychmiastowego dostępu do informacji i szybko zmieniających się danych, możemy wpaść w pułapkę bezwartościowych informacji. Coraz trudniej jest samemu filtrować te najważniejsze dane, które mogą pomóc rozwijać nasz w biznes w sposób kontrolowany. Efektem tego może być marnowanie czasu, albo zbyt długie przesiadywanie w poszukiwaniu tych najcenniejszych.

Sposobem, który ewidentnie może rozwiązać ten problem jest znalezienie kilku osób, z kręgu naszego zainteresowania oraz rozpoczęcie obserwowania tego co publikuje i o czym opowiada. Zazwyczaj w tym przypadku są to albo przedsiębiorcy, którzy działają w podobny sposób do nas, ale chętnie dzielą się swoją wiedzą. Są też osoby, które zawodowo zajmują się konkretnym zagadnieniem, organizują szkolenia, piszą książki oraz szeroko komentują rozmaite zjawiska z zakresu biznesu, gospodarki czy innych pokrewnych dziedzin. W internecie określamy ich trochę mianem influencerów, ale często jak już wspomniałem wcześniej zajmują się zawodowo różnymi dziedzinami życia. Sam osobiście mam na swojej liście takie osoby i staram się konsumować tylko te treści, które są od nich polecane lub publikowane. Powstaje teraz jednak kolejne pytanie. Czy chcemy być tylko biernym konsumentem, czy nie chcielibyśmy również sami narzucać pewne rozwiązania i przemyślenia. Z pewnością nasza wiedza oraz praktyka z miesiąca na miesiąc się powiększa i warto również zacząć się dzielić swoja wiedzą. W zmieniającym się otoczeniu każde twórcze myślenie i wnioski mogą być cennym źródłem, aktualnej wiedzy.

O tym w jaki sposób budować swój autorytet i jak przyciągać inne osoby do siebie porozmawiamy właśnie w dzisiejszym odcinku. Zaprosiłem do niego ekspertkę prosto z Nowego Jorku Dorie Clark. To ekspert współpracująca z HBR, Forbes, autor 3 książek Entrepreneurial You, Reinventing You, and Stand Out oraz konsultuje się i przemawia do różnych klientów, w tym Google, Banku Światowego, Microsoft, Morgan Stanley, Fundacji Forda, Fundacji Billa i Melindy Gatesów oraz Uniwersytetu Yale. Była również rzecznikiem prasowym przy jednej z kampanii prezydenckiej.
W rozmowie, którą za chwilę usłyszysz będziemy poruszać zagadnienia związane z budowaniem własnej osobowości i świadomego podejścia do rozwijania swoich kompetencji.

Porozmawiamy też o tym:
– jak zacząć budować własną markę i na co zwracać szczególną uwagę w procesie pokazywania własnej osoby?
– na ile media społecznościowe oraz nasz wizerunek, który w nich prezentujemy powinien być spójny z tym jacy jesteśmy naprawdę i jak zadbać o tę autentyczność?
– jak długo trwa budowanie własnej, rozpoznawalnej marki i jakie są kroki w jej tworzeniu?
– czy proces taki jesteśmy w stanie przeprowadzić samemu?
– czy potrzebujemy wsparcia mentora?
– jak i kiedy możemy myśleć o swojej osobie jak o firmie i zacząć monetyzować to czym się zajmujemy w przestrzeni publicznej?
– czy zawsze musi być ten krok finansowy?
– co jest najlepsze w budowaniu własnego audytorium i rozwijania z nimi relacji, jak sprawić, by nas polubili i wracali do nas?
– czy ważniejsza jest nisza, w której działamy, czy coś innego?

Zapraszam już teraz na 15 odcinek podcastu, który będziecie mieli okazję usłyszeć w wersji angielskiej.

Mam nadzieję, że odda to klimat całej rozmowy i pozwoli Ci w pełni zabrać całą cenną wiedzę. 😀

Pamiętaj! Zostaw komentarz lub udostępnij to nagranie dalej.

Pozdrawiam,
Kamil Zarębski

 

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Sprzedaj wszystko, czyli jak nie handlować w biznesie   Barbara Piasek

Dzisiaj zaczniemy od ludzi i łączących ich relacji między sobą. Nie będzie to, co prawda psychologiczna analiza relacji, tylko subiektywna ocena naszych zdolności do osiągania wzajemnie ustalonych celów. Do ich realizacji potrzebne są dwie strony, które łączyć je będą negocjacje. Będzie bowiem o sprzedaży, czyli jednej z najtrudniejszych kompetencji obecnych czasów. Dlaczego jest taka wymagająca i skąd w tym temacie tyle nieporozumień.

Czy wynika, to tylko i wyłącznie z chęci osiągnięcia szybkich rezultatów, czy  może braku umiejętności słuchania siebie nawzajem?

Z moich doświadczeń wynika, że nie lubimy sprzedawać, bo boimy się odmowy i to nie dlatego, że dzwonimy z produktem czy usługą, której ktoś nie potrzebuje. Nie chcemy w ogóle usłyszeć słowa: “nie” bo wiemy, że aby drugi raz zapukać do tych samych drzwi, trzeba będzie zrobić to podstępem, a tego nie mamy w praktyce. Czy jednak to “przełamywanie lodów” jest najtrudniejsze?  Oczywiście, że…. Nie. Słowo. To może paść w rozmowie kilkanaście razy. I każde może być równie bolesne…chyba, że…

O tym już w dzisiejszym odcinku. Porozmawiam w nim z ekspertką od sprzedaży, dla której stanowi ona codzienną dawkę niezastąpionych emocji i wielu interesujących doświadczeń. Barbara Piasek jest m.in.  współtwórcą Wolves Summit, największego meetingu w Polsce dla wpływowych ludzi internetu See Blogers. Sprzedaje swoje usługi do ponad 60 krajów i wie, dlaczego w negocjacjach z Japończykami, nie można za bardzo naciskać.

Z tego odcinka dowiesz się:

  1. Kim jest i czym się zajmuje Barbara Piasek?
  2. Skąd się wzięło zaangażowanie w sprzedaż, edukację oraz rozwój tylu projektów jednocześnie?
  3. Jak rozpoznać dobrego handlowca lub jak poznać osobę, z którą negocjacje będą konstruktywne?
  4. Jak przygotować się do dobrej sprzedaży? Jakie są skuteczne metody budowania dobrych relacji biznesowych?
  5. Jak sprzedawać jeśli nie jesteśmy przekonania do produktu lub usługi?
  6. Czy dobry prezes to handlowiec, analityk, innowator, marketer, a może ktoś inny?
  7. Jak zacząć sprzedawać na rynki zagraniczne? Co jest ważne: język, produkt, marketing, relacje?
  8. Jakie są największe ograniczenia w handlowaniu z ludźmi spoza Polski?
  9. Na ile technologia może wyprzeć tradycyjną sprzedaż relacyjną?

Oczywiście jak zawsze zachęcam do pozostawienia  komentarza, udostępnienia dalej oraz do wystawienia recenzji na itunes: wyszukując nasz podcast jako innakulturabiznesu, wpisania kilku słów oraz gwiazdek za cały cykl. A jeśli zawsze na bieżąco chcecie otrzymywać nowe odcinki zapraszam do subskrypcji w aplikacjach: itunes na iphone’a czy np. Podcast addict  na androida.

Dziękuję serdecznie, że coraz liczniej słuchacie naszego podcast. Od momentu ukazania się naszego podcastu przybywa słuchaczy i  do tej pory mamy ponad 3500 odsłuchań, co daje nam ok 270 słuchaczy miesięcznie. Nasz podcast poza Polską słuchany był w USA, UK, Japonii, Danii, Francji, Turcji, Singapurze, Holandii, Kanadzie, Niemczech oraz innych 25 krajach całego świata. Dziękujemy raz jeszcze. I pozdrawiam wszystkich Polaków, bo to pewnie oni słuchali, rozsianych po całym świecie.

Już teraz bardzo serdecznie zapraszam do przyszłego odcinka specjalnego. Będzie w nim wywiad ze specjalnym gościem z samego Nowego Jorku dotyczący budowania marki silnego lidera i biznesowej osobowości. 

Zapraszam Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

 

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Taktyki wpływu, czyli jak udowodnić wartość biznesową wirtualnej marki   Artur Kurasiński

Chciałem, by dzisiejszy odcinek odpowiadał na pytania, które bardzo często rodzą się młodym przedsiębiorcom, albo doświadczonym managerom, którzy wchodzą w świat nowych technologii. Ten odcinek poświęcony będzie temu jaką dużą dźwignią może być opinia wpływowych osób lub społeczności oraz jak internetowe środowisko pozwala rozwijać ogromne firmy, które bez dzisiejszych technologii nie byłyby w stanie funkcjonować.

To już 13 odcinek. Grudniowy. Może już trochę w takim świątecznym zawirowaniu lub czasie kiedy w Twoim biznesie okres planowania, podsumowań i czasie na wiele ciekawych rozmów. Z mojej strony muszę Ci powiedzieć, że faktycznie ten okres zawsze mnie nastraja do tego by pomyśleć o tym jakie są moje relacje z innymi ludźmi oraz co udało mi się w danym roku osiągnąć. Oczywiście mogę tutaj wziąć pod uwagę wiele aspektów życia nie tylko te zawodowe kwestie, ale również to, co lubię robić,  ile poświęciłem na to czasu? A jak u Was z tym tematem?

Do tej rozmowy zaprosiłem znanego w tym świecie twórcę i CEO MUSE oraz GHOST VR Artura Kurasińskiego. Czym jeszcze zajmuje się Artur, to już opowie Wam sam.

A czego będzie w szczegółach dotyczyła rozmowa?

  1. Dlaczego tak trudno jest rozwijać firmy technologiczne i jaka jest kondycja polskich startupów?
  2. Czy You Tube jest już na tyle profesjonalną platformą, przez którą można realizować cele biznesowe?
  3. Czy jest miejsce na You Tube na edukację i bardziej poważne treści?
  4. Czy rozwój na rynki zagraniczne jest w zasięgu projektów biznesowych Artura?
  5. Czy Facebook i Google pozwolą rozwijać się innym firmom technologicznym?
  6. Jak VR może pomóc rozwijać biznes i jaka jest jego dzisiejsza kondycja?
  7. Inspiracyjne smaczki – książka, osobowość oraz film, którymi chciał podzielić się nasz gość.

Jak mogłeś lub mogłaś usłyszeć podejście do rozwoju firm w obszarze nowych technologii wymaga z jednej strony dużej wiedzy merytorycznej, technicznego zacięcia,ale  również zwinnego podejścia i zaplanowanej strategii, która pozwoli trzymać się ściśle wytyczonej ścieżki.  Trzeba też wziąć pod uwagę tempo zmian technologicznych jakie postępują. Z moich obserwacji  wynika dość jasno, że startując z małym budżetem nie jesteśmy w stanie podjąć sensownego wyzwania do budowania platformy dla przeciętnego Kowalskiego. Mnogość rozwiązań, która jest dostępna na rynku oraz jak ja to nazywam tzw. siła rażenia podmiotów, które oferują platformy społecznościowe lub platfromy ecommercowe są  potężne.  Czyli budowanie od zera takiego facebooka, instagrama, allegro, czy amazona to strata czasu. Jeśli wprowadzimy jakieś funkcjonalności , których one jeszcze nie mają skopiowanie ich do tych popularnych platform to tylko kwestia czasu. Największym potencjałem jaki istnieje w tego typu środowisku to rozwiązania dla b2b, czyli aplikacje lub platformy, które oferują unikatowe możliwości do korzystania albo z mediów społecznościowych albo rozwiązań ecommercowych. W tym przypadku jedynym zagrożeniem może być jedynie sztuczna inteligencja, która coraz szbciej będzie nas wyręczała w rozwiązaniach analizy danych i wyciągania wniosków.

Oczywiście  za wszystkie projekty, które już realizujecie lub są o krok od tej realizacji  trzymam mocne kciuki.

Zapraszam Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Uparty jak dzięcioł, czyli jak małe kroki dają wielkie efekty   Mateusz Tarczyński

Z jakim nastawieniem dzisiaj wstałeś/ wstałaś? Na jakim etapie swojej drogi zawodowej jesteś? Czy masz czas by pomyśleć, co wpływa na Twoje codzienne wybory? Hmm, to są jedne z tych pytań, które warto sobie często zadawać i oczekiwać od siebie prawdziwej odpowiedzi. To jest takie sprawdzenie wg. checklisty fundamentalnych postaw w swoim życiu. Zacząłem trochę tak filozoficznie, bowiem ten nasz dzisiejszy odcinek trochę taki będzie. Jak zdążyłeś lub zdążyłaś zauważyć po tytule, będziemy rozmawiać dzisiaj o konsekwencji, cierpliwości i zdobywaniu doświadczenia, które ma budować naszą biznesową postawę. Jako człowiek, który zajmuje się organizowaniem z pewnością wiesz, że od pomysłu do realizacji dzieli nas droga. To jak ją pokonasz w dużej mierze zależy od przygotowania mentalnego, ale też i tego jak pokonasz tę drogę oraz czy będziesz samotnym wędrowcem.

Dzisiaj porozmawiamy trochę o stylach zarządzania, strategii podejścia do biznesu i możliwościach jakie biznes daje oraz w czym nas ogranicza.

W tym odcinku zaprosiłem Mateusza Tarczynskiego  CEO spółki technologicznej WOODPECKER, która pracuje nad poprawieniem niezależności biznesowej swoich klientów. Co to oznacza oraz jakie w praktyce daje korzyści dowiesz się bezpośrednio od Mateusza.

Czego będzie dotyczyła nasza rozmowa?

  1. Jak wyglądały początki jego biznesu oraz co jest  powodem przedsiębiorczego podejścia  do wyzwań zawodowych?
  2. Jak tworzą się początki nowego biznesu i co wpływa na podejmowanie decyzji o wyborze konkretnej drogi?
  3. Co najbardziej liczy się na początku biznesu – pieniądze, relacje z ludźmi czy dobry zespół?
  4. Co wpływa na powodzenie biznesów technologicznych na rynkach zagranicznych, co je ogranicza?
  5. Jak podchodzić do projektowania produktów i usług technologicznych?
  6. Jak wygląda edukacja firm, które nie znają naszego rozwiązania i czy ograniczenia językowe stanowią barierę  w pozyskiwaniu klientów?
  7. Jakie firmy wybierają strategie docierania do swoich Klientów i jakie branże stosują nowoczesne podejście sprzedaży?
  8. Jak na biznes w sektorze b2b wpływają polecenia, czy to jest najlepsza i najszybsza metoda pozyskania klienta?
  9. Jakie są dobre praktyki  docierania do rozproszonego klienta?
  10. Czy tworzenie treści w jednym języku ogranicza nam dostęp do Klienta?
  11. Jak rozwiązania automatyzujące nasze obowiązki w procesie kontaktu z klientem wpływają na budowanie z nim relacji biznesowych?

Poznasz też inspiracje książkowe, personalne oraz dowiesz się czy kryminalne życie postaci filmowych ma wpływ na robienie przez Mateusza biznesu.

Punktem wyjścia dla Woodpeckera jest sprawienie, że Klient będzie niezależny poprzez zdobywanie nowych klientów i zarabianie. Chcieliśmy w odpowiedniej perspektywie pokazać, jakie ludzkie czynnik mają wpływ na tworzenie firmy oraz jak usługi, produkty, które się oferuje determinują jej rozwój. Oczywiście możemy tutaj dodać jeszcze elementy odpowiedniej strategii biznesowej, która wynikać musi z tego do jakiego klienta pod kątem wielkości, struktury, branży itp.  chcemy dotrzeć. Dopiero określenie ich pozwoli nam dobrać odpowiednie narzędzia do realizacji długofalowego celu. Myślę, że warto jeszcze tutaj podkreślić fakt zmieniającego się środowiska pracy i sposobu komunikacji. Coraz częściej ludzie odpowiedzialni za tworzenie nowych modeli sprzedaży w firmach skupiają się na zwiększaniu efektywniejszego budowania relacji biznesowych, właśnie dzięki zastosowaniu  nowych technologicznie rozwiązań. Zostajemy odciążeniu od żmudnej pracy, a skupiamy się na tym w czym nie może nas zastąpić automat. Drugi wniosek to skupienie się na odpowiedniej komunikacji z Klientem. Zarówno od strony jego oczekiwań, ale również komunikatywnego porozumiewania się. To jest dostarczania im treści dla nich interesujących i w ich języku. Są branże, które tego nie potrzebują jak np. Cały sektor IT. Natomiast  ogromna większość klientów czuje się komfortowo, gdy czyta coś w zrozumiałym dla nich języku. Warto o tym pamiętać.

Zapraszam Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#InnaKulturaBiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Brand for Millennials, czyli jak projektować markę modową z potencjałem   Magdalena Urban

Jak myślisz, czy marka, którą tworzysz ma dobrze przemyślane wszystkie elementy? Jeśli takiej analizy trudno Ci dokonać na własnym przykładzie, możesz też pomyśleć o Twoich ulubionych markach, z których korzystasz i im przyjrzeć się bliżej. Zdradzę Ci jedną myśl, która jest standardem w wielu dziedzinach życia i gospodarki, a pozwoli Ci odkryć czym jest prawdziwy sens marki. Chcesz wiedzieć jaką? Koniecznie posłuchaj tego odcinka.

Budowanie całkowicie nowej marki jest bardzo wymagającym zadaniem. Mówiąc prawdę, jest to proces, który obejmuje wiele aspektów z dziedziny marketingu, zarządzania, psychologii, socjologii – to jak chcemy zaprojektować markę oraz ile wysiłku włożymy w jej przygotowanie będzie miało kolosalne znaczenie na późniejsze aspekty związane z jej wdrażaniem. Trzeba przemyśleć i przygotować naprawdę wiele rzeczy, które mają znaczenie na poszczególnych etapach. W rozmowie z Magdaleną poruszymy zagadnienia związane m.in. z ich pomysłem na rozwój marki, jak sezonowość produktu może wpłynąć na sprzedaż produktów i jak temu zaradzić, jak zaprojektować markę, by się wyróżniała i do kogo ją skierować, jak rozwiązywać problemy różnic kulturowych, które wpływają na modę i styl życia, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę budując markę międzynarodową, jak skalować markę produktów tradycyjnych,których dystrybucja jest jednym z największych barier, czy trendsetterzy, influencerzy, czyli osoby, które są opiniotwórcze w sieci to jedyna droga promocji marki w branży fashion oraz kilka pomysłów jak rozwijać markę modową globalnie.
Porozmawiamy też o inspiracjach książkowych, personalnych i filmowych.

Drugą dziesiątkę moich rozmówców otwiera kolejna kobieta – Magdalena Urban. Odważna kobieta, która postanowiła stworzyć nową markę w branży fashion – Urban Legend. To nowa marka strojów kąpielowych, która w założeniu ma bardzo przemyślane koncepcje i promuje bardzo naturalny styl życia.

Zapraszam Kamil Zarębski

W 11-tym odcinku podcastu poznasz odpowiedzi na pytania:

  1. Skąd wziął się pomysł na stworzenie takiej marki? Dlaczego stroje kąpielowe?
  2. Urban Legend to stroje kąpielowe. Jest to produkt sezonowy.
    Jaki jest pomysł na rozwijanie marki?
  3. Jakie obawy pojawiły się przy projektowaniu marki? Jak wyróżnić markę i wyznaczyć grupę docelową?
  4. Kanony kobiecego piękna na świecie się różnią. Jak podchodzić do tego zagadnienia, przy projektowaniu odzieży?
  5. Co trzeba wiedzieć, by zacząć budować markę w klasycznym świecie, w tym przypadku mocno konkurencyjnym świecie fashion?
  6. Czy skalowanie biznesu sprzedając produkty fizyczne jest trudniejsze myśląc o trudnościach logistycznych? Jak sobie z tym radzić?
  7. Czy trendsetterzy są jedyną słuszną drogą promocji marki fashion w tej grupie docelowej?
  8. Jak kreatywnie podchodzić do ekspansji międzynarodowej?
  9. Książka, która warto przeczytać.
  10. Osoba, która trzeba obserwować w social media.
  11. Serial, dla którego warto poświęcić czas.

Zapraszam Kamil Zarębski

POSŁUCHAJ:

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com