Aktualności - Fabryka Tłumaczeń - Fabryka Tłumaczeń - page 2

12 prawd o budowaniu marki, czyli wywiad z Jackiem Kotarbińskim

Marka dla wielu z nas oznacza symbol luksusu, wyjątkowości i autentyczności. Kupujemy markowe produkty, bo ufamy, że dostarczą nam najwyższą jakość. Korzystamy ze znanych biur podróży, banków, ubezpieczalni, bo wierzymy, że nasze oczekiwania są dobrze zrozumiane. Czy podobnie jest w świecie biznesu? Czy skupiamy uwagę na znanych markach wybierając dostawców usług i produktów do swojej firmy? Co decyduje o tym, jak klienci postrzegają nasze propozycje?

Polskie firmy coraz bardziej i coraz częściej zastanawiają się nad ekspansją na rynki zagraniczne.  Są tacy, którzy pozostają na tym etapie, bo brakuje im przekonywujących argumentów, które będą katalizatorem do rozpoczęcia działań. A to właśnie działania są istotne z punktu widzenia biznesu. Jest jeszcze coś bardzo ważnego. Jeśli damy sobie zielone światło na ekspansję zagraniczną warto przeanalizować czy chcemy być poddostawcą, czy budować raczej własną markę. To istotny czynnik, który identyfikuje firmę w umysłach konsumentów. Kolejno jest pytanie o, to czy Twoja marka ma być typowo polska czy globalna.  Czy znasz za i przeciw dla jednego i drugiego?  Kiedy globalne podejście to must have dla biznesowego być, albo nie być. Czym są właściwie marki?

W dzisiejszym odcinku poruszymy zagadnienia związane właśnie z marką i jej świadomym rozwojem, a wnioski z niej płynące mają skłonić Was do szybkiej analizy sytuacji obecnej oraz podjęcia  odpowiednich decyzji. Gościem dzisiejszego odcinka jest ekonomista, człowiek marketingu, który popularyzuje na polskim podwórku słowo rynkologia. Zjawisko to opisuje w swojej książce, o tym samy tytule. W swoim dorobku ma prawie 30 –letnią  praktykę w doradzaniu przedsiębiorstwom na polskim rynku, a w ostatnim czasie bardzo mocno zajął się działaniami wspierającymi rozwój spółek technologicznych, start-upów. Zapraszam zatem gorąco na ponad 60 minutową rozmowę z Jackiem Kotarbińskim.

Rozgość się w szóstym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.

Z tego podcastu dowiesz się:

  • czym jest marka?
  • jak rozpoznawalność marki wpływa na decyzje zakupowe?
  • co to jest marka osobista i jak pozwala promować firmę?
  • jak  budować markę na globalnym rynku?

POSŁUCHAJ:

W szóstym odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

  1. Czy budowanie marki jest potrzebne, w jakich sektorach ma to znaczenie, a gdzie nie jest to istotne?
  2. Czy korzystamy bardziej z marek produktów, czy usług?
  3. Czy przy wyborze usług bądź produktów biznesowych bierzemy pod uwagę rozpoznawalność marki, czy znaczeni mają inne aspekty. Jeśli to drugie to jakie?
  4. Czy marka osobista może pomagać w budowaniu firmy, w momencie, którym firma jest nierozpoznawalna?
  5. Kto buduje prawdziwą wartość marki? Czy jest to osoba, zespół ludzi, czy tylko i wyłącznie sam produkt?
  6. Czy zmiana wizerunku jest zabiegiem pożądanym i jak wpływa na pozycjonowanie samej marki?
  7. Czy marka osobista może pomóc w budowaniu firmy na rynkach zagranicznych?
  8. Czy polskie marki maja na świecie dobrą opinię?
  9. Czy wychodząc na rynek zagraniczny firmy powinny budować zupełnie nowy wizerunek, czy mogą kontynuować  strategie obrane w danym kraju?
  10. Na co zwracać uwagę przy projektowaniu marki cyfrowej? Jakie są pierwsze kroki?
  11. Czy otworzenie się rynku globalnego poprzez dostęp do usług digitalowych jest zagrożeniem dla rynku rodzimego?
  12. Wizja rozwoju przyszłości świata digitalowego oraz książki, które mogą pomagać przedsiębiorcom rozwijać się na globalnym rynku.

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Tygrysy Azji, czyli wywiad z Joanną Skubisz

Czy Wasze poczucie estetyki kiedykolwiek miało wpływ na postrzeganie innych krajów azjatyckich poprzez stylistykę mangi? Czy wiedzieliście, że miejsce obok kierowcy to nie jest zaszczytne miejsce, czy uważacie, że 40 godzinny tydzień pracy jest nadal zbyt obciążający? Posłuchajcie zatem jakie realia pracy i życia są w krajach z najbardziej rozwiniętymi gospodarkami świata.

Wiemy doskonale, że kultura krajów azjatyckich i ich kult pracy determinuje wiele decyzji życiowych, ale przyznacie, że brak inicjatyw pozwalających młodym na rozwijanie ich przedsiębiorczości nie należy do zbyt pochlebnych. Japonia z jednej strony jest krajem wysoko technologicznie rozwiniętym, ale w dużym stopniu zawdzięczają, to chyba przywiązaniu pracownika do jednej firmy i bardzo lojalnego podejścia do pracodawcy.
Z kolei Singapur jest świetnym przykładem, jak w ciągu dwóch pokoleń można zbudować prężnie działającą gospodarkę i jak inicjować działania wspierające rozwój własnych uczelni i firm, które maj budować silną gospodarkę krajową. Oczywiście jest też druga strona medalu, która pokazuje jak budowanie konkurencyjnej gospodarki wpływa na psychikę człowieka, szczególnie młodych ludzi, którzy od początku edukacji są ukierunkowani na efektywny model pracy, która ma przynosić realne korzyści dla firmy.

Rozgość się w  piątym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.

Z tego podcastu dowiesz się:

  • jak wygląda praca w Japonii?
  • jak Japończycy budują relacje międzyludzkie?
  • jak wygląda praca w Singapurze?
  • jak Singapurczycy budują przewagę gospodarczą?

POSŁUCHAJ:

W piątym odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

a/ Skąd u Joanny pomysł na Japonię i Singapur?
b/ Jakie doświadczenia z pracą Joanna miała od czasu zakończenia studiów?
c/ Jakie różnice można dostrzec w pracy/biznesie w Japonii i Singapurze?
d/ Czy obcokrajowcy mogą przechodzić taką ścieżkę kariery jak Japończycy?
e/ Jakie są trudne zwyczaje w pracy w typowej japońskiej firmie?
f/ Czy występują trudne elementy w japońskim biznesowym savoir vievre?
g/ Kult pracy w krajach azjatyckich, jakie są realia godzin pracy w Japonii?
h/ Czy do podjęcia pracy w Japonii jest konieczna znajomość języka japońskiego?
i/ Jak wyglądają zarobki osób rozpoczynających karierę zawodową w Japonii?
j/ Czy zakładanie własnej działalności gospodarczej w Japonii jest przystępne?

k/ Jak wyglądają weekendy oraz okres urlopowy?
l/ Czy Japończycy łatwo nawiązują relacje międzyludzkie?
ł/ W jaki sposób Japończycy spędzają czas wolny oraz jak wygląda podział obowiązków w rodzinie?
m/ Jak popkultura wpływa na życie mieszkańców Japonii i Singapuru?
n/ Czy podjęcie pracy w Singapurze jest równie trudne co w Japonii?
o/ Jak na życie wpływa sąsiedztwo reżimu Korei Północnej?
p/ Czy rozmowa na temat sytuacji społecznej i politycznej jest otwarta?
r/ Czy życie Singapurczyków jest równie mocno zdeterminowane przez pracę?
s/ Jak żyją, mieszkają i ile kosztuje życie w Singapurze?
t/ Jak wygląda gospodarka Singapuru, czy obecny jest tam konsumpcjonizm?
u/ Jak Singapur buduje swoje stosunki międzynarodowe w handlu?

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Mistrzowski poziom treści, czyli wywiad z Jakubem Lebudą

Wysokiej jakości treści są w dzisiejszym świecie na wagę złota. Natłok informacji, który zewsząd do nas dociera może w szybkim czasie sprawić, że nasz komunikat może zaginąć. Sprawdzają się treści, które są atrakcyjne w odbiorze oraz takie, które przekazują nam wartościowe informacje. W rzeczywistości biznesowej jest jeszcze coś bardziej ważniejszego – korzyści. A co powiecie jeśli dochodzi do tego jeszcze obcy język i inna kultura?

Czy Dubaj jest naprawdę arabski i czy ropa napędza całą gospodarkę ZEA?

W wielu sytuacjach firmy nie posiadają przemyślanego planu komunikacji z klientami i często jedynym źródłem wiedzy o produkcie jest handlowiec. Wszechobecne przeświadczenie, że wiedza o naszym produkcie jest na wyciągnięcie ręki jest mylne. Suche podanie treści nie wystarczy. Im bardziej wejdziemy w głąb lasu tym ciemniej i mówiąc kolokwialnie jako klienci możemy czuć się zwyczajnie zagubieni.

Czy zatem sprzedaż produktów i promowanie swojej marki jest takie samo dla każdej branży? Czy komunikacja biznesowa to tylko relacje, które nawiązujemy bezpośrednio z kooperantami. Czy znaczenie mają zarówno techniczne parametry produktu, czy również formalne kwestie są istotne. A może to język, w którym się komunikujemy jest nieodpowiednio dobrany lub np. nie dostosowujemy swoich treści do globalnego rynku.

W dzisiejszej rozmowie poruszymy zagadnienia, które powinny odmienić klasyczną mentalność pracy z klientami. Każdy, kto odpowiada za kontakt z klientem wie, że za świetnie funkcjonujące relacje odpowiada nie tylko miła rozmowa czy gesty wdzięczności, a realizacja konkretnych celów, które wspólnie chcemy osiągnąć.

Rozgość się w  czwartym odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.

Z tego podcastu dowiesz się:

  • dlaczego firmy technologiczne mają problem z komunikacją
  • jak wygląda kultura biznesowa w Dubaju
  • jak budować wartość firmy na zagranicznym rynku
  • dlaczego technologia nie zrobi za nas biznesu

POSŁUCHAJ:

W czwartym odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

a/ Czym zajmuje się agencja Clipatize?
b/ Jak powstała agencja i jaka jest siła w dobrej treści?
c/ Dlaczego firmy technologiczne mają problemy z komunikacją?
d/ Co spowodowało, że rozpoczęliście działania sprzedażowe w Dubaju?
e/ Kim są klienci agencji, jakie zajmują stanowiska i jacy są od strony typowo ludzkiej?
f/ Jakie branże najlepiej funkcjonują w Zjednoczonych Emiratach Arabskich?
g/ Jak wygląda rodzimy rynek arabskich przedsiębiorstw, czy są otwarci na współpracę międzynarodową?
h/ Czy wychodząc na rynek zagraniczny zawsze trzeba robić research?
i/ Czy do rozpoczęcia współpracy z firmą w ZEA potrzebny jest kontakt bezpośredni?
j/ Jak budować zaufanie do zagranicznych partnerów jeśli masz nierozpoznawalną markę?

k/ Czy firmy powinny robić research wychodząc na rynek zagraniczny?
l/ Czy różnice kulturowe i językowe pozwalają oferować usługi dla lokalnych firm?
ł/ Jak promować swoją firmę na rynku zagranicznym?
m/ Jak budować zaufanie do zagranicznych partnerów jeśli masz nierozpoznawalną markę?
n/ Czy polecenia i referencje również są dobrym sposobem nawiązywania nowych relacji biznesowych?
o/ Jak radzić sobie ze zmieniającym się otoczeniem rynkowym?
p/ Czy myślenie o biznesie na rynku międzynarodowym musi towarzyszyć od początku założenia firmy?
r/ Jak myśleć o swojej firmie względem globalnej konkurencji?
s/ Jak rozwój nowej technologii  zmieni podejście do procesu sprzedaży i działań marketingowych?
t/ Jakie książki poleca Jakub Lebuda?

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Konsulting biznesowy, czyli wywiad z Martą Krasnodębską

Dobra organizacja pracy jest kluczowa, gdy pracuje się z wieloma klientami jednocześnie. Dodatkowym czynnikiem, który może tę sprawę czynić jeszcze bardziej skomplikowanym jest praca z klientami w językach obcych do ojczystego oraz różne strefy czasowe, które wymagają z założenia elastyczności czasowej. Zobacz jak z tymi zagadnieniami poradziła sobie Marta Krasnodębska – nasz dzisiejszy gość.

Firma powinna dynamicznie funkcjonować z wielu powodów. Począwszy od aspektów ekonomicznych, poprzez jakość świadczonych usług, działalność edukacyjną, a skończywszy na najważniejszym – wartościach dostarczanych klientom w oferowanych produktach bądź usługach. Jak często udaje zrealizować się te wszystkie cele jednocześnie? Jak się okazuje kluczem do powyższego jest mentalność lidera i budowanie silnej marki. To dzięki nim, możemy skupić się na najważniejszych dla naszego biznesu atrybutach, które sprawiają, że klienci sami chcą z nami współpracować, dostosowują się do naszego systemu pracy, płacą tyle ile oczekujemy i przede wszystkim  ufają nam, dzięki czemu są lojalni. Jeśli nie wiesz w jakiej sytuacji jest Twoja firma rozwiązaniem tego może być konsulting biznesowy.

W dzisiejszej rozmowie poruszymy zagadnienia, które powinny odmienić klasyczną mentalność pracy z klientami. Każdy, kto odpowiada za kontakt z klientem wie, że za świetnie funkcjonujące relacje odpowiada nie tylko miła rozmowa czy gesty wdzięczności, a realizacja konkretnych celów, które wspólnie chcemy osiągnąć.

Rozgość się w  trzecim odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.

Z tego podcastu dowiesz się:

  • jak zbudować międzynarodowe środowisko pracy
  • jak funkcjonuje konsulting biznesowy online
  • co wpływa na postrzeganie marki firmy
  • co zrobić, by rozpocząć pracę na rynkach obcojęzycznych

POSŁUCHAJ:

W trzecim odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

a/ Czym zajmuje się firma Marty Krasnodębskiej?
b/ Jak budować markę osobistą lokalną i  międzynarodową?
c/ Czy siedziba firmy w obcym kraju dodaje wartości marce?
d/ Jakie czynniki wpływają na silną pozycję marki?
e/ Jak radzisz sobie z pracą w obcym języku?
f/ Jak można scharakteryzować Klienta z rynku międzynarodowego?
g/ Czy klienci obawiają się kontaktu, tylko poprzez drogę elektroniczną, bez wcześniejszego spotkania? Kiedy to się zmienia?
h/ Czy klienci w UK preferują kontakty bezpośrednie?
i/ Czy praca wirtualna  jest możliwa w każdej branży? W jakich  zadaniach się to sprawdza?
j/ Od czego zacząć budowanie swojej marki  na rynku zagranicznym?
k/ Czy firmy powinny robić research wychodząc na rynek zagraniczny?
l/ Książki, które zmieniają spojrzenie na biznes.

 

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com

Wirtualny handlowiec, czyli wywiad z Bartoszem Majewskim

Każda firma, w momencie powstania musi sobie odpowiedzieć na proste pytanie, na jakich rynkach chce oferować swoje usługi? Tak zadane pytanie wyznacza kolejne kierunki działań i pokazuje jak ważna jest strategia biznesowa. Jak pokazują rozmowy z wieloma firmami, zaangażowanie w profesjonalną ekspansję na rynki zagraniczne jest zróżnicowane.

Powodów, które ograniczają firmy przed skuteczną ekspansją zagraniczną jest z pewnością wiele. Niektóre firmy robią to na zasadzie próbowania, czego efektem jest mała skuteczność realizacji założonego celu.  Inne, twierdzą, że nie mają umiejętności, które pozwolą im nawiązać satysfakcjonującą współpracę. Jeszcze innym, brak kompetencji językowych lub znajomości kulturowej innego kraju odbiera wiarę w sukces. Co zatem potrafią i co robią te firmy, które zakładając w strategii biznesowej współpracę z międzynarodowymi klientami zaczynają odnosić spektakularne sukcesy?

Zapraszam do wysłuchania wywiadu z Bartoszem Majewskim, który jest szefem sprzedaży i współtwórcą wrocławskiej firmy Righthello.

Rozgość się w drugim odcinku podcastu INNA KULTURA BIZNESU.

W tym podcaście mówimy jak:

  • wyzbyć się obaw przed rozwojem firmy na rynkach zagranicznych,
  • zorganizować sprzedaż, która pozwoli skutecznie handlować z klientami na odległość,
  • budować międzynarodowy charakter firmy czyli jak powstaje zagraniczna strategia biznesowa,
  • uniknąć błędów i czego nie robić, by nie stracić silnej motywacji w zdobywaniu Klientów z obcych krajów

POSŁUCHAJ:

W drugim odcinku podcastu uzyskasz odpowiedzi m.in. na pytania:

1/ START-UP
a/ Czym zajmuje się firma RIGHTHELLO?
b/ Skąd wziął się pomysł na taką działalność?

2/ KLIENCI
a/ Kim są Wasi Klienci – branże, stanowiska, kraj?
b/ Jak powinien wyglądać research rynku, na który chcemy wejść?
c/ Jak radzić sobie z barierą fizycznej niedostępności Klienta?
d/ Jacy są Wasi Klienci?

3/ BIZNES
a/ Czy i jak prowadzicie działalność edukacyjną Waszego zespołu i Klientów?
b/ Czy macie ograniczenia atrakcyjności produktu, których nie pokonacie?

4/ KULTURA FIRMY
a/ Jak budujecie międzynarodowy charakter firmy?
b/ Jakie ograniczenia językowe nie pozwalają Wam rozwijać się w innych krajach?
c/ Czy Wasza firma nie tworzy środowiska korporacyjnego?

5/ STRATEGIA BIZNESOWA I ROZWÓJ
a/ Jak osiągnąć międzynarodowy wizerunek wiarygodnego partnera biznesowego?
b/ Czy automatyzacja marketingu zwiększa sprzedaż w sektorze b2b, a może pomaga tylko w pozyskiwaniu kontaktów biznesowych?
c/ Jak będzie wyglądała sprzedaż w b2b za 5 czy 10 lat?
d/ Co radzić innym firmom, by nie obawiały się wejścia na zagraniczny rynek?

PRAKTYCZNA WIEDZA

W każdym odcinku usłyszysz nagranie całej rozmowy zawierające PRAKTYCZNĄ wiedzę biznesową. Jeśli będziesz chciał słuchać więcej biznesowych tipów i być na bieżąco, koniecznie zapisz się do naszego Newslettera tutaj:

[FM_form id=”1″]

Jaka jest IDEA podcastu?

#innakulturabiznesu to podcast biznesowy, którego celem jest pokazywanie różnic w aspekcie ekonomii, społeczeństwa i kultur różnych krajów naszego świata. Nie skupiamy się jednak na budowaniu przekonania, która kultura jest lepsza. Szukamy wspólnego pola działania do rozwoju biznesu poprzez budowanie relacji ludzkich. W nich bowiem odnajdujemy sens tworzenia modelu biznesowego opartego na koncepcji WIN-WIN.

Gdzie nas możesz znaleźć?

Jeśli chcesz pobrać ten odcinek lub na bieżąco śledzić nasze działania to dołącz do naszego
fanpage’a: www.facebook.com/Fabryka.Tlumaczen lub
profilu na linkedin:www.linkedin.com/company/fabryka-t-umacze-

Gdzie możesz jeszcze słuchać tego PODCASTU?

Bądź z nami na bieżąco poprzez subskrypcję kanału: https://soundcloud.com/fabrykatlumaczen
lub na iTunes
https://itunes.apple.com/pl/podcast/innakulturabiznesu/id1190533289?l=pl&mt=2
Wystarczy, że pobierzesz  wybraną aplikację w iStore lub Google Play i możesz nas słuchać tak jak lubisz.

Jeśli szukasz:

– praktycznej wiedzy na temat biznesu międzynarodowego
– sprawdzonych rozwiązań biznesowych od managerów
– tłumaczeń pisemnych lub ustnych w handlu międzynarodowym
to jesteś w NAJLEPSZYM miejscu!

Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz podzielić się swoją wiedzą skontaktuj się z nami: biuro@fabrykatlumaczen.pl
——————————————
Music by audionautix.com
Voice & postproduction: kuzniaglosu/ed/gmail.com